Ένα ωραίο πρωί, λοιπόν, δεν έπαιρνε με τίποτα μπροστά η Africa μου. Δεν έκανε ούτε τσακ η μίζα. Τα φώτα κ.λ.π. άναβαν όλα μια χαρά. Είπα θα έπεσε η μπαταρία απ' το κρύο, θα τη βάλω σκαστή μια και είχα 2 χλμ. κατηφόρα μπροστά μου, αλλά ούτε εκεί πήρε! Έφερα αυτοκίνητο να τη βάλω με καλώδια, τα σύνδεσα, το βολτόμετρο της μηχανής έδειχνε ότι είχε ρεύμα, αλλά πάλι τίποτα. Φοβήθηκα για ανορθωτή Την έσπρωξα άλλα 2-3 χλμ. μέχρι το χώρο μου κάνοντας και την πρωινή γυμναστική μου :hypnotize, την άνοιξα και με τη βοήθεια των ηλεκτρικών διαγραμμάτων άρχισα να ελέγχω τα πάντα εξ' αρχής... Και τι να δω... Είχε πιάσει βρώμα το Engine Stop Switch και δεν έκανε επαφή, οπότε δεν έδινε ρεύμα ούτε στη μίζα, ούτε στην ανάφλεξη και γι' αυτό δεν έπαιρνε ούτε σκαστή!
Το καθάρισα, το έτριψα, το γυάλισα και τώρα όλα καλά. Μόνο που δε σκέφτηκα να βάλω και κανένα σπρέι επαφών. Είχε και δύο τρύπες από κάτω όλο το πλαστικό του διακόπτη που κουμπώνει στο τιμόνι και τις έκλεισα με θερμόκολλα, για να μην παίρνει τόσο εύκολα βρωμιά.
Και με την ευκαιρία να ρωτήσω το εξής: Το Engine Stop Switch το κλείνουμε κάθε φορά που σβήνουμε τη μηχανή, τα βράδια ή μόνο αν αφήσουμε τη μηχανή για κάποιες μέρες ακινητοποιημένη;