Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 38

Θέμα: Μια βοήθεια σύντροφοι..

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της Phantom
    Εγγραφή
    30/07/2024
    Μηνύματα
    50

    Μια βοήθεια σύντροφοι..

    Ήρθε η ώρα για το πρώτο μου κράνος.
    Χρήση μέσα σε πόλη, χαλαρά για βόλτες, με ένα Honda CB600F

    Έχω καταλήξει σε αυτά:
    https://www.skroutz.gr/s/30701850/Sh...e-Pinlock.html
    https://www.skroutz.gr/s/35433890/Sh...HE8100W01.html
    https://www.skroutz.gr/s/48121022/HJ...r-5809-XS.html
    https://www.skroutz.gr/s/38634985/LS...811-10-12.html

    Εντάξει, καταλαβαίνω οτι "όσο πιο ακριβό, τόσο πιο καλό" θα είναι (σε γενικές γραμμές)
    Αλλά η ερώτηση είναι: Ποιο από τα 4 και γιατί;
    Εννοώ, εντάξει είμαι αρχάριος και θέλω ένα καλό κράνος. Χρειάζομαι το κράνος των 500 ευρώ ή είναι υπερβολή και μπορώ να την βγάλω και με το κράνος των 400;

    Θέλω κάποιος αν έχει την όρεξη να μου εξηγήσει τι γίνεται ώστε να με βοηθήσει να κάνω την σωστή επιλογή.

    Τα λεφτά υπάρχουν, αλλά ΔΕΝ περισεύουν.
    Δεν θα κάνω εκπτώσεις απ' την ασφάλεια μου. Απλά θέλω να κάνω αυτό που είναι το πιο σωστό για την περίπτωση μου. Το κράνος π.χ. δεν θα δει ταχύτητες Εθνικής Οδού / Αυτοκινητόδρομου.. :P

    Κάθε συμβουλή δεκτή.

  2. #2
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.205
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Phantom Προβολή μηνύματος
    Ήρθε η ώρα για το πρώτο μου κράνος.
    Χρήση μέσα σε πόλη, χαλαρά για βόλτες, με ένα Honda CB600F

    Έχω καταλήξει σε αυτά:
    https://www.skroutz.gr/s/30701850/Sh...e-Pinlock.html
    https://www.skroutz.gr/s/35433890/Sh...HE8100W01.html
    https://www.skroutz.gr/s/48121022/HJ...r-5809-XS.html
    https://www.skroutz.gr/s/38634985/LS...811-10-12.html

    Εντάξει, καταλαβαίνω οτι "όσο πιο ακριβό, τόσο πιο καλό" θα είναι (σε γενικές γραμμές)
    Αλλά η ερώτηση είναι: Ποιο από τα 4 και γιατί;