Σελίδα 13 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 3891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 181 έως 195 από 205

Θέμα: Το SH 150 δεν το περνάνε τα φορτηγά στις εθνικές

  1. #181
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    30/12/2009
    Μηνύματα
    6.518
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Ναι, τελικά σε μικτή οδήγηση κέντρο με φανάρια και στον Κηφισό η κατανάλωση μου είναι στα ίδια με εσένα κάποιες φορές και 3,1 λίτρα ανά 100 χλμ. Στη πράξη είμαι από 35 εως 32 χλμ ανά λίτρο.

    Για να πέσω στα 40 χλμ ανά λίτρο πρέπει να οδηγώ σε ανοιχτό δρόμο χωρίς φανάρια και με ταχύτητα μέχρι 90 χλμ/ω

    Δε μπορώ να το συγκρίνω με μοτοσυκλέτα μπορώ όμως με σιγουριά πως πλέον είναι η πρώτη μου επιλογή στην αστική μετακίνηση σε βαθμό που το διασκεδάζω και όλας. Επίσης με κάνει να απολαμβάνω περισσότερο τις μοτοσυκλέτες μου όταν τις χρησιμοποιώ σε βόλτες του ΣΚ ή στα ταξίδια μου καθώς ξεφεύγω από τη καθημερινή χρήση τους.
    Άρα το δικό σου δεν μπιστάει, να το κοιτάξεις, φαίνεται σοβαρό...
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  2. #182
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2023
    Μηνύματα
    16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Ναι, τελικά σε μικτή οδήγηση κέντρο με φανάρια και στον Κηφισό η κατανάλωση μου είναι στα ίδια με εσένα κάποιες φορές και 3,1 λίτρα ανά 100 χλμ. Στη πράξη είμαι από 35 εως 32 χλμ ανά λίτρο.

    Για να πέσω στα 40 χλμ ανά λίτρο πρέπει να οδηγώ σε ανοιχτό δρόμο χωρίς φανάρια και με ταχύτητα μέχρι 90 χλμ/ω

    Δε μπορώ να το συγκρίνω με μοτοσυκλέτα μπορώ όμως με σιγουριά πως πλέον είναι η πρώτη μου επιλογή στην αστική μετακίνηση σε βαθμό που το διασκεδάζω και όλας. Επίσης με κάνει να απολαμβάνω περισσότερο τις μοτοσυκλέτες μου όταν τις χρησιμοποιώ σε βόλτες του ΣΚ ή στα ταξίδια μου καθώς ξεφεύγω από τη καθημερινή χρήση τους.
    Αυτό που δεν μου άρεσε από την πρώτη στιγμή και εξακολουθώ να μην το έχω συνηθίσει είναι ο διακόπτης χωρίς κλειδί που έχει, θέλει υπομονή από τη μια θέση στην άλλη γιατί αν βιάζεσαι μπορεί να το χαλάσεις, με προειδοποίησε για αυτό και ο πωλητής στον Σαρακακη.

    Και εγώ το σπορτι έχω πάρει, σχεδόν τα ίδια χρώματα. Όταν το στρώσεις θα δεις ότι τα 100χ/ω είναι πολύ εύκολα και όχι μόνο σε κατηφόρα. Περιμένω τις εντυπώσεις σου όταν το στρώσεις!
    Τελευταία τροποποίηση από patinias; 23/01/2025 στις 22:21.

  3. #183
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.334
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από patinias Προβολή μηνύματος
    ..... μπορεί αν παίζει και ρόλο ότι είμαι 113 κιλά (πήρα 3 κιλά τα Χριστούγεννα).....
    αυτο το πραμα που καθε φορα που συμβαινει κατι στον Χριστο παιρνουμε ολοι απο 3 κιλα,
    πρεπει να το κοιταξουμε λιγο...

  4. #184
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.397
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mikes Προβολή μηνύματος
    αυτο το πραμα που καθε φορα που συμβαινει κατι στον Χριστο παιρνουμε ολοι απο 3 κιλα,
    πρεπει να το κοιταξουμε λιγο...
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    The Dirty Harry

  5. #185
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    402
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mikes Προβολή μηνύματος
    αυτο το πραμα που καθε φορα που συμβαινει κατι στον Χριστο παιρνουμε ολοι απο 3 κιλα,
    πρεπει να το κοιταξουμε λιγο...
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  6. #186
    sotris like motoris Το avatar του/της taxydromos
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    3.903
    Χαχαχαα!!! Ωραίο!
    Μπράβο στον πατίνια που το άνοιξε!
    Τελείως αγχολυτικό!
    Να πω κ εγώ..

    Ξέρω κάποιον με Himalayan αερόψυχτο
    ο οποίος οδηγάει πίσω από τα φορτηγά στην εθνική,
    μάλλον δε μπιστάει το μοτόρι..

    Τώρα συμφωνώ με τον πατίνια με μία
    μικρή διαφοροποίηση..
    Θα προτιμούσα ένα 300, μπορεί να έχει
    κάπου 4lt κατανάλωση αλλά ταξιδεύεις με 120-140
    γρηγορότερα από τα περισσότερα αμάξια..

    Μετά είναι και το αναρτημένο βάρος....Χριστού θέλοντος το 27 θα το αλλάξεις υποχρεωτικά...
    [font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]


    My Dirty Blog!!
    ^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب


    Athenians Enduro Lovers

    Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..

    Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!

    Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
    [color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]

  7. #187
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    281
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taxydromos Προβολή μηνύματος
    Θα προτιμούσα ένα 300, μπορεί να έχει
    κάπου 4lt κατανάλωση αλλά ταξιδεύεις με 120-140
    γρηγορότερα από τα περισσότερα αμάξια..
    Δυο φορές με το SH300 βγήκα Εθνική να κάνω 150χλμ. Σταθερά στα 120χλμ, η κατανάλωση ήταν 2.9lt/100Km !!

    Το μόνο που με ταλαιπώρησε (και δεν το περίμενα), ήταν οτι μετά απο κάποια ώρα, άρχισα να πιάνομαι πολύ στην πλάτη.

  8. #188
    sotris like motoris Το avatar του/της taxydromos
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    3.903
    Σωστά!
    Οδηγάω το sym 300 και το μέτρησα μέσα στην πόλη..
    Όσο το πόνο στη πλάτη οφείλεται στην όρθια στάση του σώματος....το αντιμετωπίζω με ελαφριά κλίση εμπρός..
    [font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]


    My Dirty Blog!!
    ^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب


    Athenians Enduro Lovers

    Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..

    Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!

    Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
    [color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]

  9. #189
    Minimalist Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.917
    Το θέμα επιλογής μεταξύ 150 ή 300, έχει να κάνει με τη χρήση. Εγώ το πιο μακρινό μέρος που θα πάω είναι από την Κυψέλη στη Σαλαμίνα.
    Προτίμησα να έχω 34 κιλά χαμηλότερο βάρος και με το κέντρο αυτού του βάρους χαμηλότερα (το 150 έχει το ντεπόζιτο στα πόδια ενώ το 300 κάτω από τη σέλα). Όποιος όμως χρειάζεται να έχει καλύτερη ΜΩΤ γιατί πρέπει να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις να προτιμήσει το 300.

  10. #190
    sotris like motoris Το avatar του/της taxydromos
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    3.903
    Σωστά, πες & για το χαμηλότερο κόμιστρο..
    Θα έχω το νου μου αν σε δω, Βασιλικά πηγαίνω..
    [font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]


    My Dirty Blog!!
    ^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب


    Athenians Enduro Lovers

    Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..

    Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!

    Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
    [color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]

  11. #191
    Ιπτάμενο Μέλος Το avatar του/της Kepler Fun
    Εγγραφή
    11/06/2009
    Μηνύματα
    188
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taxydromos Προβολή μηνύματος
    Σωστά!
    Οδηγάω το sym 300 και το μέτρησα μέσα στην πόλη..
    Όσο το πόνο στη πλάτη οφείλεται στην όρθια στάση του σώματος....το αντιμετωπίζω με ελαφριά κλίση εμπρός..
    Στα scooter καθόμαστε σαν σε καρέκλα.
    Τα πόδια δεν συμμετέχουν σην στήριξη του βάρους του σώματος όπως στις μοτοσυκλέτες.
    Δοκίμασε να σηκωθείς όρθιος πριν από μια λακκούβα και θα καταλάβεις.

    Όσο για την προστασία από το κρύο και αυτό μύθος είναι.
    Πίσω από την ποδιά στροβιλίζεται ο αέρας και σου παγώνει τα αχαμνά.
    Αντίθετα με μηχανή σφίγγεις το ρεζερβουάρ και εκεί τουλάχιστον είσαι ζεστός.

    Εγώ μετά απο αρκετά χρόνια με scooter θα την κάνω για μοτοσυκλέτα 300ρακι με μια ωραία βαλιτσούλα πίσω
    'Η ανάγκη είναι η μητέρα της δημιουργίας'

  12. #192
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    30/12/2009
    Μηνύματα
    6.518
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kepler Fun Προβολή μηνύματος

    Εγώ μετά απο αρκετά χρόνια με scooter θα την κάνω για μοτοσυκλέτα 300ρακι με μια ωραία βαλιτσούλα πίσω

    Επιτέλους ένας που είδε το φως το αληθινόν....εύγε νέε μου
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  13. #193
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    426
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taxydromos Προβολή μηνύματος
    Χαχαχαα!!! Ωραίο!
    Μπράβο στον πατίνια που το άνοιξε!
    Τελείως αγχολυτικό!
    Να πω κ εγώ..

    Ξέρω κάποιον με Himalayan αερόψυχτο
    ο οποίος οδηγάει πίσω από τα φορτηγά στην εθνική,
    μάλλον δε μπιστάει το μοτόρι..

    Τώρα συμφωνώ με τον πατίνια με μία
    μικρή διαφοροποίηση..
    Θα προτιμούσα ένα 300, μπορεί να έχει
    κάπου 4lt κατανάλωση αλλά ταξιδεύεις με 120-140
    γρηγορότερα από τα περισσότερα αμάξια..

    Μετά είναι και το αναρτημένο βάρος....Χριστού θέλοντος το 27 θα το αλλάξεις υποχρεωτικά...
    Σωτήρη έχω το 350 και 140 έχει τελική.

  14. #194
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    281
    Κρύο στα αχαμνά, όχι. Στην εξωτερική πλευρά των ποδιών σε χτυπά ο αέρας. Τουλάχιστον αυτό λέει η 30χρονη εμπειρία μου με scooter. Προσωπικά δεν με ενοχλεί, το πολύ πολύ, αν έχει παγετό, να βάλω ένα ισοθερμικό. Απο την άλλη, και αυτές οι υφασμάτινες κουβέρτες που υπάρχουν, αν και δεν μου αρέσουν και προσωπικά δεν θα έβαζα, στην πράξη είναι σωτήριες, καθώς πέρα απο την προστασία απο το κρύο, προστατεύουν και απο βροχή. Αυτό που πραγματικά με έσωσε, και αναρωτιόμουν γιατί δεν το είχα κάνει νωρίτερα, ήταν η αγορά για υφασμάτινες χούφτες! Χαωτική διαφορά στο να μην παγώνουν επιτέλους τα χέρια μου.

    Απο εκεί και πέρα, επειδή εγώ το scooter το βλέπω αποκλειστικά ως εργαλείο πόλης, και όχι διασκέδασης, για μένα θεωρείται η καλύτερη επιλογή. Η προστασία απο την βροχή, η παρουσία του επίπεδου πατώματος (το θεωρώ must απο την στιγμή που επιλέγεις scooter), η προστασία των ποδιών σε περίπτωση ατυχήματος (μιας και δεν είναι εκτεθειμένα εκτός του οχήματος), και το control που σου δίνει η συγκεκριμένη στάση οδήγησης (έχω σώσει καταστάσεις που με μοτό θα ήταν αδύνατο), είναι κάποιοι λόγοι για την προτίμησή μου.

    Απο την άλλη, ναι σίγουρα ένα μικρό μοτοσυκλετάκι είναι πιο όμορφο και έχει και το fun factor. Χάζευα χθες ένα MT03 στο δρόμο, φάση είχε! Οπότε καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν και προτιμήσεις προς τα εκεί. Λογικό είναι. Άλλη χρήση του οχήματος, άλλα γούστα, άλλες προταιρεότητες.

    Καλά να είμαστε, πάντα όρθιοι, και να γουστάρουμε ότι και να οδηγούμε.

  15. #195
    Minimalist Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.917
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sorath Προβολή μηνύματος
    Κρύο στα αχαμνά, όχι. Στην εξωτερική πλευρά των ποδιών σε χτυπά ο αέρας. Τουλάχιστον αυτό λέει η 30χρονη εμπειρία μου με scooter. Προσωπικά δεν με ενοχλεί, το πολύ πολύ, αν έχει παγετό, να βάλω ένα ισοθερμικό. Απο την άλλη, και αυτές οι υφασμάτινες κουβέρτες που υπάρχουν, αν και δεν μου αρέσουν και προσωπικά δεν θα έβαζα, στην πράξη είναι σωτήριες, καθώς πέρα απο την προστασία απο το κρύο, προστατεύουν και απο βροχή. Αυτό που πραγματικά με έσωσε, και αναρωτιόμουν γιατί δεν το είχα κάνει νωρίτερα, ήταν η αγορά για υφασμάτινες χούφτες! Χαωτική διαφορά στο να μην παγώνουν επιτέλους τα χέρια μου.

    Απο εκεί και πέρα, επειδή εγώ το scooter το βλέπω αποκλειστικά ως εργαλείο πόλης, και όχι διασκέδασης, για μένα θεωρείται η καλύτερη επιλογή. Η προστασία απο την βροχή, η παρουσία του επίπεδου πατώματος (το θεωρώ must απο την στιγμή που επιλέγεις scooter), η προστασία των ποδιών σε περίπτωση ατυχήματος (μιας και δεν είναι εκτεθειμένα εκτός του οχήματος), και το control που σου δίνει η συγκεκριμένη στάση οδήγησης (έχω σώσει καταστάσεις που με μοτό θα ήταν αδύνατο), είναι κάποιοι λόγοι για την προτίμησή μου.

    Απο την άλλη, ναι σίγουρα ένα μικρό μοτοσυκλετάκι είναι πιο όμορφο και έχει και το fun factor. Χάζευα χθες ένα MT03 στο δρόμο, φάση είχε! Οπότε καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν και προτιμήσεις προς τα εκεί. Λογικό είναι. Άλλη χρήση του οχήματος, άλλα γούστα, άλλες προταιρεότητες.

    Καλά να είμαστε, πάντα όρθιοι, και να γουστάρουμε ότι και να οδηγούμε.
    Προσυπογράφω κάθε λέξη, τουλάχιστον με το SH και με την πανάσχημη αλλά σωτήρια ζελατίνα του βρίσκομαι σε απόλυτη νηνεμία πλην τον περιοχών στα πόδια όπως ακριβώς το περιγράφεις (κνήμη και εξωτερικά στις γάμπες μέχρι το γόνατο). Έχω στο πρόγραμμα και την κουβέρτα γιατί φίλος που την έβαλε μου λέει ότι πλέον αγγίζει τα όρια της αυτοκίνησης από comfort zone. Όπως έγραψες είναι εργαλείο και δεν με ενδιαφέρει καθόλου μα καθόλου το οπτικό.

    Η όρθια θέση οδήγησης που δίνει το SH βοηθάει πολύ στους ελιγμούς στη κίνηση όταν τα αυτοκίνητα είναι στατικά και ήταν επιπλέον λόγος επιλογή του 150 γιατί πραγματικά είναι σα να καβαλάς παιχνίδι.
    Όπως έχω ξαναγράψει -προσωπικό γούστο- δε θα έπαιρνα ποτέ σκούτερ άνω των 300-350cc γιατί απολαμβάνω την οδήγηση με την μοτοσυκλέτα και τα σκούτερ τα θεωρώ απλά εργαλείο μετακίνησης και δεν θα το προτιμούσα ως επιλογή δίκυκλου για τα πάντα. Ας πούμε (εγώ) δεν βρίσκω λόγω ύπαρξης στο t-max 500-530-560 η στα αντίστοιχα του, διότι δεν μπορώ να τα δω ως μοτοσυκλέτες και ταυτοχρόνως ΔΕΝ προσφέρουν τις εξυπηρετήσεις των μικρότερων σκούτερ. Βασικά αφού τα θεωρώ εργαλεία τα θέλω με πάτωμα. Εξαιρείται το X-ADV 750 γιατί δεν το θεωρώ σκούτερ.
    Εννοείται πάντα πως περί ορέξεως...
    Τελευταία τροποποίηση από STF; 12/02/2025 στις 11:23.

Σελίδα 13 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 3891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. τι τοθελες το ντουκι αμα δεν φτανουν τα ποδια σου
    από panavour στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2019, 08:25
  2. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2008, 17:24
  3. Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 28/09/2007, 14:13
  4. Το Rcv211 όπως δεν το είδατε ποτέ
    από sapila racing στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2006, 01:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF