Αυτό που δεν μου άρεσε από την πρώτη στιγμή και εξακολουθώ να μην το έχω συνηθίσει είναι ο διακόπτης χωρίς κλειδί που έχει, θέλει υπομονή από τη μια θέση στην άλλη γιατί αν βιάζεσαι μπορεί να το χαλάσεις, με προειδοποίησε για αυτό και ο πωλητής στον Σαρακακη.
Και εγώ το σπορτι έχω πάρει, σχεδόν τα ίδια χρώματα. Όταν το στρώσεις θα δεις ότι τα 100χ/ω είναι πολύ εύκολα και όχι μόνο σε κατηφόρα. Περιμένω τις εντυπώσεις σου όταν το στρώσεις!
Τελευταία τροποποίηση από patinias; 23/01/2025 στις 22:21.
Χαχαχαα!!! Ωραίο!
Μπράβο στον πατίνια που το άνοιξε!
Τελείως αγχολυτικό!
Να πω κ εγώ..
Ξέρω κάποιον με Himalayan αερόψυχτο
ο οποίος οδηγάει πίσω από τα φορτηγά στην εθνική,
μάλλον δε μπιστάει το μοτόρι..
Τώρα συμφωνώ με τον πατίνια με μία
μικρή διαφοροποίηση..
Θα προτιμούσα ένα 300, μπορεί να έχει
κάπου 4lt κατανάλωση αλλά ταξιδεύεις με 120-140
γρηγορότερα από τα περισσότερα αμάξια..
Μετά είναι και το αναρτημένο βάρος....Χριστού θέλοντος το 27 θα το αλλάξεις υποχρεωτικά...
![]()
[font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]
My Dirty Blog!!
^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب
Athenians Enduro Lovers
Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..
Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!
Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
[color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]
Σωστά!
Οδηγάω το sym 300 και το μέτρησα μέσα στην πόλη..
Όσο το πόνο στη πλάτη οφείλεται στην όρθια στάση του σώματος....το αντιμετωπίζω με ελαφριά κλίση εμπρός..
[font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]
My Dirty Blog!!
^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب
Athenians Enduro Lovers
Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..
Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!
Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
[color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]
Το θέμα επιλογής μεταξύ 150 ή 300, έχει να κάνει με τη χρήση. Εγώ το πιο μακρινό μέρος που θα πάω είναι από την Κυψέλη στη Σαλαμίνα.
Προτίμησα να έχω 34 κιλά χαμηλότερο βάρος και με το κέντρο αυτού του βάρους χαμηλότερα (το 150 έχει το ντεπόζιτο στα πόδια ενώ το 300 κάτω από τη σέλα). Όποιος όμως χρειάζεται να έχει καλύτερη ΜΩΤ γιατί πρέπει να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις να προτιμήσει το 300.
Σωστά, πες & για το χαμηλότερο κόμιστρο..
Θα έχω το νου μου αν σε δω, Βασιλικά πηγαίνω..
![]()
[font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]
My Dirty Blog!!
^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب
Athenians Enduro Lovers
Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..
Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!
Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
[color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]
Στα scooter καθόμαστε σαν σε καρέκλα.
Τα πόδια δεν συμμετέχουν σην στήριξη του βάρους του σώματος όπως στις μοτοσυκλέτες.
Δοκίμασε να σηκωθείς όρθιος πριν από μια λακκούβα και θα καταλάβεις.
Όσο για την προστασία από το κρύο και αυτό μύθος είναι.
Πίσω από την ποδιά στροβιλίζεται ο αέρας και σου παγώνει τα αχαμνά.
Αντίθετα με μηχανή σφίγγεις το ρεζερβουάρ και εκεί τουλάχιστον είσαι ζεστός.
Εγώ μετά απο αρκετά χρόνια με scooter θα την κάνω για μοτοσυκλέτα 300ρακι με μια ωραία βαλιτσούλα πίσω![]()
'Η ανάγκη είναι η μητέρα της δημιουργίας'
I'm diagonally parked in a parallel universe.
https://www.facebook.com/panagiotis.hatzis.9
https://www.youtube.com/watch?v=rB6OlJqV1rQ
Κρύο στα αχαμνά, όχι. Στην εξωτερική πλευρά των ποδιών σε χτυπά ο αέρας. Τουλάχιστον αυτό λέει η 30χρονη εμπειρία μου με scooter. Προσωπικά δεν με ενοχλεί, το πολύ πολύ, αν έχει παγετό, να βάλω ένα ισοθερμικό. Απο την άλλη, και αυτές οι υφασμάτινες κουβέρτες που υπάρχουν, αν και δεν μου αρέσουν και προσωπικά δεν θα έβαζα, στην πράξη είναι σωτήριες, καθώς πέρα απο την προστασία απο το κρύο, προστατεύουν και απο βροχή. Αυτό που πραγματικά με έσωσε, και αναρωτιόμουν γιατί δεν το είχα κάνει νωρίτερα, ήταν η αγορά για υφασμάτινες χούφτες! Χαωτική διαφορά στο να μην παγώνουν επιτέλους τα χέρια μου.
Απο εκεί και πέρα, επειδή εγώ το scooter το βλέπω αποκλειστικά ως εργαλείο πόλης, και όχι διασκέδασης, για μένα θεωρείται η καλύτερη επιλογή. Η προστασία απο την βροχή, η παρουσία του επίπεδου πατώματος (το θεωρώ must απο την στιγμή που επιλέγεις scooter), η προστασία των ποδιών σε περίπτωση ατυχήματος (μιας και δεν είναι εκτεθειμένα εκτός του οχήματος), και το control που σου δίνει η συγκεκριμένη στάση οδήγησης (έχω σώσει καταστάσεις που με μοτό θα ήταν αδύνατο), είναι κάποιοι λόγοι για την προτίμησή μου.
Απο την άλλη, ναι σίγουρα ένα μικρό μοτοσυκλετάκι είναι πιο όμορφο και έχει και το fun factor. Χάζευα χθες ένα MT03 στο δρόμο, φάση είχε! Οπότε καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν και προτιμήσεις προς τα εκεί. Λογικό είναι. Άλλη χρήση του οχήματος, άλλα γούστα, άλλες προταιρεότητες.
Καλά να είμαστε, πάντα όρθιοι, και να γουστάρουμε ότι και να οδηγούμε.
Προσυπογράφω κάθε λέξη, τουλάχιστον με το SH και με την πανάσχημη αλλά σωτήρια ζελατίνα του βρίσκομαι σε απόλυτη νηνεμία πλην τον περιοχών στα πόδια όπως ακριβώς το περιγράφεις (κνήμη και εξωτερικά στις γάμπες μέχρι το γόνατο). Έχω στο πρόγραμμα και την κουβέρτα γιατί φίλος που την έβαλε μου λέει ότι πλέον αγγίζει τα όρια της αυτοκίνησης από comfort zone. Όπως έγραψες είναι εργαλείο και δεν με ενδιαφέρει καθόλου μα καθόλου το οπτικό.
Η όρθια θέση οδήγησης που δίνει το SH βοηθάει πολύ στους ελιγμούς στη κίνηση όταν τα αυτοκίνητα είναι στατικά και ήταν επιπλέον λόγος επιλογή του 150 γιατί πραγματικά είναι σα να καβαλάς παιχνίδι.
Όπως έχω ξαναγράψει -προσωπικό γούστο- δε θα έπαιρνα ποτέ σκούτερ άνω των 300-350cc γιατί απολαμβάνω την οδήγηση με την μοτοσυκλέτα και τα σκούτερ τα θεωρώ απλά εργαλείο μετακίνησης και δεν θα το προτιμούσα ως επιλογή δίκυκλου για τα πάντα. Ας πούμε (εγώ) δεν βρίσκω λόγω ύπαρξης στο t-max 500-530-560 η στα αντίστοιχα του, διότι δεν μπορώ να τα δω ως μοτοσυκλέτες και ταυτοχρόνως ΔΕΝ προσφέρουν τις εξυπηρετήσεις των μικρότερων σκούτερ. Βασικά αφού τα θεωρώ εργαλεία τα θέλω με πάτωμα. Εξαιρείται το X-ADV 750 γιατί δεν το θεωρώ σκούτερ.
Εννοείται πάντα πως περί ορέξεως...
Τελευταία τροποποίηση από STF; 12/02/2025 στις 11:23.