Καλημερα σε ολο το παρεακι.Ειμαι νεος στη σελιδα και θα ηθελα τα φωτα σας οσο αφορα καποιο θεμα που αντιμετωπιζω με το daytona μου εδω και 3-4 χρονια.Ειναι πολυς καιρος το ξερω αλλα οπου και να πηγαινω ο καθενας μου λεει τα δικα του γι αυτο σκεφτηκα να απευθυνθω εδω να δω γνωμες και να συζητησω πανω σε αυτο το θεμα μπας και βρω καποια λυση επιτελους.Ολα ξεκινησαν μια μερα οταν παρουσιασε το μηχανακι μου εναν ξαφνικο λοξιγκα,σαν αυτο που παθαινουμε οταν πας να μεινεις απο βενζινη.Ανοιγα γκαζι και εκανε διακοπες σαν να μν πεταει ρευμα στο μπουζι,σε χαμηλες στροφες αυτο γινεται και γινοταν συνεχεια,στις ψηλες στροφες το μηχανακι μου πηγαινε τζιτζι.Οταν βρισκομαι σε ανηφορες αγκομαχαει για να αναιβει.Οταν αποκτησει φόρα δε κανει καμια διακοπη.Ετσι λοιπον τοτε σκεφτηκα να αλλαξω μπουζι μπας και φτιαξει κ πραγματι τοτε του αλλαξα και εφτιαξε μετα απο λιγο καιρο παλι τα ιδια.Οπως καταλαβατε του αλλαζα μπουζι καθε 2 βδομαδες για να μπορω να δουλευω γιατι κανω ντελιβερι.Οταν επιασα λεφτα καλα στα χερια μου το πηγα στο μαστορα και του πα το θεμα.Εκανε καθαρισμο injection και τα σχετικα του servise κ πραγματι ξεμπουκωσε το μηχανακι και εστρωσε για κανα μηνα.Μετα παλι τα ιδια...λοξιγκας,διακοπες,αλλαζω μπουζι παλι αλλα το προβλημα μεγαλωσε και μετα αλλαζα μπουζι καθε τρεις μερες.Οταν παλι ξαναπιασα φραγκα συμβουλευτικα εναν φιλο ηλεκτρολογο και μου πε μετα απο ελενχο που εκανε οτι η σπιθα στο μπουζι ειναι πολυ αχνη.Ετσι με συμβουλεψε να αλλαξω πολλαπλασιαστη γιατι μου ειπε οτι εχεις ηλεκτρολογικο θεμα οχι μηχανικο.Πραγματι αλλαξα πολλαπλασιαστη και μπουζοπιπα και το μηχανακι παλι εφτιαξε εως πεταγε!!!!Αυτο εγινε παλι για 1μιση-2 μηνες ωσπου παλι αρχιζε κ εκανε τα δικα του.Κ τωρα πια οταν αλλαζω μπουζι δε στρωνει ποτε!!!Με αποτελεσμα να παιδευομαι καθε μερα παλι να το οδηγαω και τα χερια μου εχουν γεμισει φουσκαλες γιατι εκτος τοτι εχω σκληρο γκαζι οι διακοπες γινονται συνεχεια αλλα ακομα διατηρει το ανοιγμα στις υψηλες στροφες.Ξανασυμβουλευτικα αλλον μαστορα και μου λεει μπορει να χεις θεμα με τρομπα βενζινης η αντλια βενζινης.Εγω ομως ξερω πως αν ειχα θεμα με αυτο δε θα ακουγα τον ηχο που κανουν οταν γυρνας το κλειδι.Εγω ακουω κανονικα την τρομπα να φορτωνει.Να τονισω πως οταν αναβω τα φωτα μου το προβλημα γινεται χ4 φορες πιο δυνατο.Δλδ ο λοξιγκας αυτο δεν μ δινει καθολου δυναμη στο γκαζι ετσι βαζω ποδια κατω για να παρω ωθηση και οπως παιζω με το γκαζι ψιλοφορτωνει και ετσι συνεχιζω την πορεια μου.Τωρα δε ξερω τι να κανω αλλο.Εχω κανει μετρησεις με βολτομετρο μονος μου στο μηχανακι οι τιμες ειναι λογικες με κλειστο μηχανακι 12,45v με ανοιχτο και με γκαζι 13,50-13,30 και παιζει εκει.
μια εστω βοηθεια θα ηταν πολυτιμη γιατι εχω πληρωσει τοσους μασοτρες αλλα απο δουλεια μηδεν!!!Δε ξερω τι αλλο να κανω.Θελω να ελενξω τρομπες βενζινης και τα σχετικα αλλα δε ξερω πως να το κανω.Μονο αυτο δεν εχω ελενξει.Μπορει ναναι κ η τρομπα αλλα πως εξηγειτε πως ολα παιζουν θεματα με ρευματα?Οπως ειπα πιο πανω οταν αναβω φωτα ολα γινονται δυσκολοτερα αρα καποιο ηλετρκικο θαναι.Πριν παω σε αλλες αγορες θελω τα φωτα σας.Σας ευχαριστω εκ των υστερων ολους σας και περιμενω απαντηση οποτε μπορει ο καθενας.Καλες βολτες παιδια!!!