Το σασί της ζυγίζει 6 κιλά και όλη η μοτοσυκλέτα 35 κιλά!!!!! Το όνομα αυτής: Light Rider
Νομίζω ότι είναι πολύ εντυπωσιακό και δείχνει το μέλλον μετά από κάνα 20ρι χρόνια.
http://www.airbusgroup.com/int/en/ne...ght-Rider.html
Το σασί της ζυγίζει 6 κιλά και όλη η μοτοσυκλέτα 35 κιλά!!!!! Το όνομα αυτής: Light Rider
Νομίζω ότι είναι πολύ εντυπωσιακό και δείχνει το μέλλον μετά από κάνα 20ρι χρόνια.
http://www.airbusgroup.com/int/en/ne...ght-Rider.html
Τελευταία τροποποίηση από CIRUS; 24/05/2016 στις 19:54.
οκ εντυπωσιακό ναι, αλλά εγώ βλέπω ένα ηλεκτρικό ποδήλατο των 50.000 ευρώ.
Το συγκεκριμένο είναι απλά ένα πρωτότυπο, όλη η ουσία είναι στο υλικό που χρησιμοποιήθηκε και αναπτύχθυκε που έχει αντοχές σαν το τιτάνιο και είναι πολύ ποιο ελαφρύ. Περιτό να αναφέρω ακαμψίες και ότι μετά από πολλά χρόνια θα είναι πολύ ποιο φτηνό, δεν θα υπάρχουν κολλήσεις με ότι συνεπάγεται αυτό και πανεύκολο να κατασκευαστεί από εκτυπωτές.
ενα ποδήλατο με μοτεράκι είναι, όλα τα λευτά στο πλαίσιο και τον τρόπο κατασκευής του είναι, μη μένεις στο πρωτότυπο το ίδιο, που όντως δεν είναι κάτι σαν αισθητικό αποτέλεσμα.
Κακά τα ψέματα, όπως το πάνε οι εταιρίες, το μέλλον είναι ηλεκτρικό καλός ή κακός... Τώρα για το 3D printing προσωπικά πιστεύω είναι τρελή επανάσταση στον τρόπο που θα κατασκευάζονται διάφορα προϊόντα στο μέλλον. Το πρώτο βήμα θα είναι ως εξής σε 10-15 (ελπίζω) χρόνια. Θα πηγαίνουμε αντιπρόσωπο θα διαλέγουμε από τις πολλές επιλογές για το συγκεκριμένο μοντέλο (χρώμα,τεχνικά χαρακτηριστικά κλπ) και θα μας λέει..."Έλα σε 2 ημέρες θα έχει τυπωθεί". Τα υλικά που βγαίνουν σιγά σιγά σε μορφή που θα εκτυπώνονται είναι εκπληκτικά όπως carbon, τιτάνιο, αλουμίνιο κλπ. Η τιμή πιστεύω θα καθορίζεται από τα υλικά και το χρόνο που θα παίρνει να κατασκευαστεί (πχ με την ώρα). Το μέλλον σε αυτόν τον τομέα είναι πραγματικά εκπληκτικό και χωρίς όρια. Άσε που θα περάσει και στον απλό πολίτη η δυνατότητα να κατασκευάσει στην αρχή ανταλλακτικά και αργότερα ολόκληρη μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο κ.α. μέσω software που θα παρέχει τις κατάλληλες δυνατότητες να προσομοιάζει τις προδιαγραφές ασφαλείας και να σου επιτρέπει να σχεδιάσεις εντός αυτών. Αυτή η δυνατότητα σχεδιασμού υπάρχει ήδη στις εταιρίες.
«Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
You will never be arrested #58
Εκπληκτικό! Σε 10-15 χρονάκια στην πόρτα μας και σε προσιτή τιμή.
done.
κανένα πρόβλημα, συμφωνώ σε όλα απλά το βάφτισαν μοτοσυκλέτα ενώ είναι ποδήλατο.
H airbus μαγκιά της και μακάρι να συνεχίσει να βγάλει ένα ελαφρύ και φθηνό ηλεκτρικό ποδήλατο αλλά μη λέει κάτι που δεν είναι.
η αποκάτω είναι ηλεκτρική μοτοσυκλέτα και αμφιβάλλω πάρα πολύ αν θα άντεχε το 3D printed διάτρητο πλαίσιο της airbus.
Επειδη με καιει το θεμα σαν γνησιος petrolhead.... Μεσα απο τα δεκαδες αρθρα που εχω διαβασει και τις εξελιξεις κινητηρων δεν φαινεται οτι στα επομενα 30 χρονια θα αλλαξει τοσο πολυ η τεχνολογια κινητηρων. Προς το παρον εξελίσσουν του κινητηρες εσωτερικης καυσης και εχουν και πολυ μελλον μπροστα τους οπως η αφαιρεση των εκκεντροφορων κλπ κλπ.
Ευτυχως!!!!!
Αν θα έβγαζε διάτρητο πλαίσιο για κάτι τέτοιο πίστεψε με θα το είχαν μελετήσει και θα άντεχε μια χαρά και θα ήταν και καλύτερο σε όλους τους τομείς. Η Airbus κατασκευάζει δορυφόρους, αεροσκάφη κτλ δεν είναι καμιά εταιριούλα. Ο λόγος που δεν πρόκειται να το κάνει είναι γιατί δεν αποβλέπει να μπει σε τέτοια αγορά. Με το συγκεκριμένο απλά διαφημίζει το know how της σε υλικά και τεχνολογίες που αναπτύσει και τίποτα παραπάνω.
Έβγαλαν ένα μικρό budget (για αυτούς μικρό) το έδωσαν σε κάποιους μηχανικούς τους και είπαν θέλουμε για μια έκθεση που θα γίνει να διαφημίσετε την εταιρεια και τα υλικά που έχουμε φτιάξει ώστε να προσελκύσουμε τυχόν πελάτες στο μέλλον που θέλουν να επενδύσουν. Πήραν αυτό το budget οι μηχανικοί και είπαν τι μπορούμε να φτιάξουμε ώστε να εντυπωσιάσουμε και να είναι όσο ποιο εύκολο γίνεται, ας φτιάξουμε ένα πολύ ελαφρύ μηχανάκι ηλεκτρικό που είναι και το μέλλον και βουαλά. Τίποτα παραπάνω.
Εμένα πάντως με εντυπωσίασαν
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Συμφωνώ απολύτως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οι μπαταρίες παρόλο που και σε αυτό τον τομέα πρόσφατα διάβασα για μια τεχνολογία που αναπτύσεται με την χρήση της οποίας θα μπορούμε να έχουμε άπειρες φορτίσεις χωρίς να πέφτει η απόδοση της μπαταρίας.
http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/...gylett.6b00029
http://www.pathfinder.gr/stories/394...ei-se-2-lepta/
Απέχει πάρα πολλά χρόνια βέβαια μέχρι τεχνολογίες να υλοποιηθούν στην πράξη και να έχουν λογικό κόστος αλλά σίγουρα αυτό θα γίνει στο μέλλον.
Αλλο πρόβλημα στις μπαταρίες είναι το βάρος, ο χρόνος φόρτισης και η απόδοση τους. Η απόδοση είναι το ποιο δύσκολο να βελτιωθεί αλλά για όλα τα αναφερθέντα αναπτύσονται τεχνολογίες.
Το καλό/κακό είναι ότι το μέλλον στο αυτοκίνητο περιλαμβάνει να μην υπάρχει οδηγός παρα μόνο χειριστής ο οποίος θα βάζει τον προορισμό. Ελπίζω στις μηχανές ότι δεν θα ισχύσει το ίδιο λόγω της ιδιότητας ότι είναι δίτροχο, μικρότερη αγορά και δυσκόλοτερο να γίνει πλήρως αυτόματο όχημα.
Οι μπαταρίες θεωρώ ότι ήταν και εξακολουθούν να είναι η αχίλλειος πτέρνα των ηλεκτρικών συσκευών. Το βασικό τους πρόβλημα για εμένα είναι η ενεργειακή τους πυκνότητα (πόση ενέργεια μπορεί να αποθηκευτεί ανά κιλό) σε σχέση π.χ. με το δεινοσαυρόζουμο*. Ακόμα και αν θεωρήσουμε ότι ένα ηλεκτρικό όχημα είναι 100% αποδοτικό ενώ ένα με κινητήρα εσωτερικής καύσης 25%, η διαφορά είναι ακόμα μεγάλη. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που είμαι σχετικά δύσπιστος ως προς τη χρήση μπαταριών λιθίου παντού, αλλά επειδή δεν το κατέχω ιδιαίτερα το άθλημα, υποθέτω ότι οι επιστήμονες των αντίστοιχων τομέων κάτι παραπάνω θα ξέρουν.
*ναι, ξέρω ότι δεν είναι γνήσιοι δεινόσαυροι
Επίσης ένα βασικό θέμα των μπαταριών είναι ότι δεν είναι ιδιαίτερα "πράσινες". Δεν προβλέπω να γυρνάμε σε 100% ηλεκτρικά μοτέρ για πολλά, πολλά χρόνια ακόμα. Ίσως ένας συνδυασμός των 2.
Life begins at 45°.
νομιζω οτι κάνουμε ολοι ο ιδιο λάθος ..... προσπαθουμε να εξελιξουμε την ηδη απαρχαιωμένη τεχνολογια... μπαταριες....
η ενεργεια τηλεμεταφερεται , οποτε πιστευω οτι το μελλον ειναι ενας ηλεκτροκινητηρας που αντι για μπαταριες θα εχει ''δεκτη'' οπου θα του στελνει ενεργεια ο ''σταθμος''
aleaxzafeir