Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: Τι να προσέξω σε GSXR 1000 K8 μεταχείρω

  1. #1

    Τι να προσέξω σε GSXR 1000 K8 μεταχείρω

    Ανάμεσα σε άλλα έχω σταμπάρει ένα 1000 (επιτέλους). Χρήση 1-2 φορές την εβδομάδα σε καταδρομικές 2-3 ωρών για την χαρά της οδήγησης, όχι πάντως ακραία πράγματα. Μεταφορικά μέσα υπάρχουν, yamaha xt 600 e, honda cub. Σαν τιμή το συγκεκριμένο είναι προς τα πάνω ή είναι οκ; Επίσης τι να προσέξω εγώ πέρα από την εξωτερική εμφάνιση, πριν το δει ο μηχανικός μου; Πάσχουν από κάτι τα συγκεκριμένα, πλαίσιο, κινητήρας, ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά;

    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3407061/

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    το γκαζι του ειναι πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ

  3. #3
    Απαράδεκτο Μέλος Το avatar του/της Black Diamond
    Εγγραφή
    02/08/2012
    Μηνύματα
    158
    Τίποτα προσεγμένο δεν θα σου βγάλει προβλήματα. Κανόνας ειδικά για τον γιαπωνέζο.
    Επίσης "όσο πιο μαμα, τόσο πιο καλά" . Πολύ γκάζι και προσοχή
    Η τιμή είναι καλή ,τα extra πολλά αλλά όχι μαμα. Η απόφαση δική σου. Καλοτάξιδος και πάντα όρθιος !

  4. #4
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Εχει βγάλει μια ανάκληση για τα Κ7-8 κάτι με ηλεκτρονικά αλλά δεν θυμάμαι. Πάντως με το πλαίσιο θέμα δεν είχαν.
    Το συγκεκριμένο πάλι χωρίς να είμαι σίγουρος είναι Κ7 και όχι 8, επίσης λείπει το δεξί αντίβαρο και έχει αλλαγμένα σκριπ. Στα 20000 χλμ σκρίπ δεν αλλάζεις εκτός αν θέλεις να βάλεις κάποια μουράτα...
    Επίσης η φθορά στα λάστιχα μαρτυρά πίστα, κάτι που προσωπικά θεωρώ πως είναι καλό γιατί σκίσιμο πολύ εκεί δεν μπορεί να πέσει.
    Κοίτα, ρώτα για το αν είχε μπει πολυεστερικό κοστούμι, επίσης κοίτα για φθορές απο πέσιμο αν και πιθανά δεν σημαίνει κάτι μια πτώση.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  5. #5
    Τρικαλινός Το avatar του/της SoulGR
    Εγγραφή
    30/09/2008
    Μηνύματα
    701
    προσφατα οδηγησα ενα κ8....ωραιο εργαλειο...παρτο :P
    open your mind and your ass will follow
    for sale!
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146280

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    το γκαζι του ειναι πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
    Η πρώτη μου σκέψη ....:rotflmao:


    Είναι Κ8 ... Ανάκληση είχε στον ψεκασμό μια βαλβίδα για το cold start..ανέβαζε πολλές στροφές...κατά τα άλλα μόνο τα συνηθισμένα να προσέξεις...ότι και σε κάθε άλλη μοτό...
    Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 21/06/2013 στις 12:13.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  7. #7
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.798
    Εξάτμιση είδα, Φίλτρο είδα pc δεν είδα!
    Sent from me using a computer.

  8. #8
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Εξάτμιση είδα, Φίλτρο είδα pc δεν είδα!
    μπορει να ειναι φλασαρισμενο.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  9. #9
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.798
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    μπορει να ειναι φλασαρισμενο.
    Μπορεί! Αλλά ας ρίξει μια ματιά μήπως δεν είναι. Αν δεν είναι, σίγουρα δούλευε με φτωχότερο μείγμα που μάλλον δεν είναι καλό. Βέβαια τα χλμ είναι πολύ λίγα, αν είναι πραγματικά (να ρίξει μια ματιά στις δισκόπλακες), αλλά καλό είναι να το ξέρει.

    Όπως επίσης να ξέρει πως αν δεν είναι φλασαρισμένο, στα χαμηλά θα είναι άθλιο ενώ στα ψηλά θα ξυρίζει.
    Sent from me using a computer.

  10. #10
    Τσαντισμενο Μελος Το avatar του/της Buenaventura
    Εγγραφή
    01/05/2009
    Μηνύματα
    171
    Και η τρομπα του φρενου ειναι απο RSV me thinks....
    The Ace of Spades

  11. #11
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Μπορεί! Αλλά ας ρίξει μια ματιά μήπως δεν είναι. Αν δεν είναι, σίγουρα δούλευε με φτωχότερο μείγμα που μάλλον δεν είναι καλό. Βέβαια τα χλμ είναι πολύ λίγα, αν είναι πραγματικά (να ρίξει μια ματιά στις δισκόπλακες), αλλά καλό είναι να το ξέρει.

    Όπως επίσης να ξέρει πως αν δεν είναι φλασαρισμένο, στα χαμηλά θα είναι άθλιο ενώ στα ψηλά θα ξυρίζει.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  12. #12
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Buenaventura Προβολή μηνύματος
    Και η τρομπα του φρενου ειναι απο RSV me thinks....
    Ναι, ή Aprilia ή Ducati, 18x19 και όχι ένα σκέτο 19 που λέει, αλλά συνήθως, όσα ξέρεις, τόσα λες!

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Ναι, ή Aprilia ή Ducati, 18x19 και όχι ένα σκέτο 19 που λέει, αλλά συνήθως, όσα ξέρεις, τόσα λες!
    Και από R1, ZX10,11 κάνουν όλες οι τρόμπες.

    Είναι πολλά πάντως τα σημεία που μπορεί να πάσχει ένα μεταχειρισμένο gixxer 1000. Στραβές δισκόπλακες, τρόμπες φρένων, συμπλέκτη, αντλία καυσίμου και φυσικά καλά κρυμμένες τούμπες.
    Όσο πιο μαμά τόσο πιο καλά, αν και το συγκεκριμένο που πόσταρα είναι ''σκαλισμένο'' γενικώς. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες παίδες, ήσασταν κατατοπιστικότατοι όλοι και όσοι προσθέσουν νέες πληροφορίες είναι καλοδεχούμενοι.

  14. #14
    Ολα όσα αναφέρεις είναι αληθή τουλάχιστον απ´ότι έχω διαβάσει αλλά δεν είναι και τπτ αν πιάνεις κατσαβίδια στο χέρι...π.χ. κιτ επισκευής τρόμπας υπάρχει . Για πιο κοστοβόρες βλάβες , διεξοδικό έλεγχο πριν την αγορά...είναι τόσα πολλά μην περιορίζεσαι σε ένα..δες μερικά και σίγουρα θα πετύχεις κάποιο καλύτερο απ´τα άλλα...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    Ολα όσα αναφέρεις είναι αληθή τουλάχιστον απ´ότι έχω διαβάσει αλλά δεν είναι και τπτ αν πιάνεις κατσαβίδια στο χέρι...π.χ. κιτ επισκευής τρόμπας υπάρχει . Για πιο κοστοβόρες βλάβες , διεξοδικό έλεγχο πριν την αγορά...είναι τόσα πολλά μην περιορίζεσαι σε ένα..δες μερικά και σίγουρα θα πετύχεις κάποιο καλύτερο απ´τα άλλα...
    Το συγκεκριμένο το πόσταρα για να ξεκινήσει η κουβέντα, κατσαβίδια και λαδωμένα χέρια και πολλή διάθεση πέρα από την κ@ύλα υπήρχαν και θα υπάρχουν όσο λειτουργεί το μυαλό και το σώμα μου.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2009, 10:11
  2. Helppp ΡΥΘΜΙΣΗ Power Kai ΦΙΛΤΡΟ ΣΕ Gsxr 1000 K8
    από no more sorrow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 20/08/2009, 16:45
  3. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2009, 19:35
  4. τι να προσεξω σε μεχειρησμενη αφρικα?
    από tigionapas στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 07/02/2009, 03:16
  5. Xr 250, τι να προσεξω;
    από Stergios69 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 05/10/2006, 10:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF