Μέρος τρίτο το τέλος
Ο ανταγωνισμός δεν καθόταν με σταυρωμένα τα χέρια το CB 750 έκανε ήδη καριέρα η Suzuki πειραματιζόταν πέρα από τα δίχρονα ακόμα και με Wankel προτού βάλει μυαλό και καταλήξει στα 4χρονα GS η Yamaha είχε μάλλον μείνει πίσω στα μεγάλα κυβικά , ενώ τα Kawasaki ήταν παραδοσιακά τα αγαπημένα κάθε γρήγορου της εποχής.
Για μερικά χρόνια πήγαν καλά πολλοί ήταν και οι κυβισμοί που ακολούθησαν. Σημειώνω ότι οι κυρίως σειρές των μοντέλων ήταν τρεις και οι κυβισμοί πέντε ,θα τα παραθέσω όλα στο τέλος.
Για τώρα μερικά άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά .
Λοιπόν για αρχή : το κιβώτιο , στο οποίο κάτω ήταν η νεκρά και όχι η πρώτη μόνο από το 76 στο ΚΗ 500 άλλαξε προς το παραδοσιακό. Έπειτα ,είχες δυνατότητα να διαλέξεις την θέση των πεντάλ αριστερά ή δεξιά. Ελαστικά σινεμπλόκ στην στήριξη του κινητήρα δεν υπήρχαν παρά μόνο από το 74 και μετά μέχρι τότε οι κραδασμοί και δεν ήταν αμελητέοι σε συντρόφευαν ανελλιπώς. Λεπτομέρεια το οπτικά “γρήγορο” τεπόζιτο με το στενόμακρο φιλέτο και τα μεγάλα γράμματα μπήκε για πρώτη φορά το 73 (H1D) και έκτοτε καθιερώθηκε .Ένα τελευταίο ,η Kawasaki είχε βάλει στο λανσάρισμα του μοντέλου “οροφή” στην τιμή πώλησης τα 999 δολάρια , οπότε οι φίλοι μας οι σχιστομάτηδες πιθανότατα να έκαναν οικονομία από το μέταλλο του σκελετού...
Δυστυχώς το γλέντι δεν κράτησε πολύ. Από την μια η ενεργειακή κρίση του 73 και η εκτόξευση των τιμών των καυσίμων από την άλλη η θέσπιση αυστηρών προδιαγραφών ρύπων που ξεκίνησε η πολιτεία της Καλιφόρνια (βλέπε φωτό) και θανάτωσε τα δίχρονα στην ομολογουμένως μεγαλύτερή τους αγορά την Αμερικανική αλλά και η παρουσίαση από την ίδια την Kawasaki του Ζ1! οπότε το τέλος δεν θα αργούσε. Από τους 60 ίππους του 500 το 1969 φτάσαμε στους 52 το 1976 και από το 1977 ως το τέλος της δεκαετίας “ψυχορράγησε” η αναιμική σειρά ΚΗ με μόνο 250ρια και 400ρια μοντέλα.
Τα τρικύλινδρα σήμερα είναι όλα ανεξαιρέτως συλλεκτικά με ακριβότερο το 750 (10.000+ ευρώ) και μετά τα πρώτα 500ρια (7000+ ευρώ) σημείωση οι τιμές αυτές είναι οι ελάχιστες δυνατές για ένα αξιόλογο γιατί οι μέγιστες άστο, βασικά δεν θα με χάλαγε καθόλου έστω και ένα μαμά S2 με τα ταπεινά ...45 αλογάκια του.
Τέλος επειδή πολλοί θα τα έχετε σίγουρα δει , θα αφήσω ασχολίαστα τα πολυ-πολυκύλινδρα τέρατα που κάποιοι συναρμολόγησαν και τους αναγκαστικούς κανιβαλισμούς που υπέστησαν μηχανάκια για να επιτύχουν μερικοί το σκοπό τους.
Να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά μου με διάβασαν , θα τα ξαναπούμε.
Υ.Γ. Στα βίντεο του 3ου μέρους πρωταγωνιστεί το 750 μεταξύ άλλων και σε κλασσικές ευρωπαικές ταινίες των 70s ,κάποια στιγμή θα αφιερώσω ένα αρθράκι για τις ταινίες καταρχήν Ελληνικές που κάθε μηχανόβιος της γενιάς μου δεν πρέπει να έχει χάσει.
(Όποιος είδε τον Βοσκόπουλο με το 500 στο 2ο μέρος να ψάξει το “Ο άγνωστος εκείνης της νύχτας “ 1972 και θα χαρεί αγώνες Τατόι-ΜΧ Μαραθώνα και τους Poll Live...)
http://www.youtube.com/watch?v=-e52mXDig8E
http://www.youtube.com/watch?v=8umkIyJVGKw
http://www.youtube.com/watch?v=bZbNr96kdBM
(Ακολουθεί κατάλογος με όλες τις σειρές που παρήχθησαν)
H1 500 κ.εκ. H1 1969 – H1 F 1975 Διάμ. Χ Διαδ. 60Χ58,8 60 ίπποι 7500 στρ.
Η2 750 κ.εκ. Η2 1972 – Η2 C 1975 “ “ 71X63 74 “ 6800 “
S1 250 κ.εκ. S1 1972 - S1C 1975 “ “ 45X52,3 32 “ 8500 “
S2 350 κ.εκ. S2 1972 - S2A 1973 “ “ 53X52,3 45 “ 8000 “
S3 400 κ.εκ S3 1974 - S3A 1975 “ “ 57X52,3 42 “ 7000 “
ΚΗ 250 κ.εκ. ΚΗ Β1 1976 – ΚΗ Β4 1979 “ “ 45Χ52,3 28 “ 7500 “
ΚΗ 400 κ.εκ. ΚΗ 1976 - ΚΗ 1979 “ “ 57Χ52,3 38 “ 7000 “
ΚΗ 500 κ.εκ. ΚΗ 1976 - ΚΗ 1977 “ “ 60Χ58,8 52 “ 8000 “
750 H2
750 H2 & Suzy GT 750
Το νέφος του LA (1972) που εξαφάνισε τα 2χρονα
Τελευταία τροποποίηση από buckley; 31/05/2012 στις 23:17.
"Is this all that's life of my life before me?
Straitjacket memories? Sedative highs?
No happy ending like they’ve always promised?
There’s got to be something left for me."
------------------------------------
ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
, Vespa GT200 TS50W
ΥΓ 1 Πριν καιρό έπεσα πάνω σε Έλληνα μερακλή συλλέκτη που είχε παρακαλώ , εκτός των 3κυλίνδρων (οκ αυτά τα έχουν και άλλοι συμπατριώτες) και όλη την σειρά των original Samurai και Avenger , street και scrambler. Την συγκεκριμένη στιγμή αν ήθελες να βρεις όλα τα κομμάτια που είχε ο άνθρωπος μαζέψει έπρεπε να ψάξεις σ' όλα τα ευρωπαικά sites (mobile.de – moto.it – ebay.co.uk ) για να τα συγκεντρώσεις ! Αλλά δυστυχώς τα χρήματα ήταν πολλά για μένα ...
Εμφανίστηκαν πάλι ! για όσους διαθέτουν άντερα...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2605338/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2604554/
Απλα Respect.!! Εισαι εγκυκλοπαιδεια.!
ziste tin kathe strofi..tin kathe euthia,,,
yeppp...
δεν το αντεξα να μην πω δυο λογια
ενα μεγαλο μπραβο για την παρουσιαση ,και τα υπολοιπα σχολια σας
αφου δεν ξεχασα και τον κωδικο μου προσβασης ..ειμαι σε καλο δρομο ακομη ...ελπιζω δλδ για επανοδο
σας εχασα τελειως ,περνανε και τα χρονια ,μπαινουμε στο καβουκι πιο βαθια ,σαν χελωνες
...μια ματια στα γρηγορα εριξα και υποσχομαι να το δω στα βαθια
οπως τοτε στο υπογειο του καμμενου λ.συγγρου .
Κουρος ο μεγας ο αρχωντας .ο βασιλιας της λιμας .και της θυριδας ..
τι να πουμε και τι να μολογησουμε ...
το S1 (250cc) μου παραμενει κλειδαμπαρομενο και σκονισμενο ...το S2 στο ραφι χυμα ...μαζι με τα υπολοιπα
ουτε αγγελιες για πουλημα δεν βαζω πια ...αρχιζω και ρεταρω
εδω που φθασαμε με βλεπω για ηρωικη εξοδο ..
τεσπα ..
καποια στιγμη θα πρεπει να γραφτει η ιστορια και για τα δυο καβα 500hr1 .... ναι τα δυο ρεισονια που ειχε φερει ο καμενος (σε μια ταινια με τον βουτσα ειναι πρωτη μουρη )
το ενα την γλυτωσε .... κοματι κοματι το εχει ο βασιλης (ελπιζω να το εχει ακομη δλδ)
το δευτερο σκορπισε τελειως
ισως να ηταν ετσι γραφτο ...
θα πρεπει να ημουν ο τελευταιος που ενδιαφερθηκε για αυτο το ρημαδι ..πριν το στειλει αδιαβαστο ο τελευτεος κατοχος του ,μετα απο κατι μηνες
εαν ηθελε μπορουσε να το δωσει τοτε ....
καμια φορα τα πραγματα ισως καταληγουν ετσι ,για καποιο λογο που τωρα δεν βλεπουμε ....ισως και να μην δουμε και ποτε
η λεσχη εχει κατασταση ... πλατεια ν.σμυρνης ... τα μηχανακια λεει
μαλιστα ..ενα ελσινορι που αλωνιζε τοτε στο παλουκι εχει λυσαξει να κατεβει ..
ξυπνησε απο το ληθαργο , και αρματωνεται
θα προσπαθησω να ελθω ...τουλαχιστον για αυτο μονο
του το χρωσταω
τελος .ο ιπταμενος ειναι ο λεκας ,δεν θα μπορουσε να ηταν και κανεις αλλος ..εαν θυμαμαι καλως καπου μαραθωνα ? στο σχοινια ? ειχαν τραβηξει τις φωτο και ο λεκας τις ορθιες
συγνωμη εαν εγινα κουραστικος ...και ειπα πολλα και ασχετα
μια φορα στα τοσα χρονια ...δεν χαλασε και ο κοσμος
καλη συνεχεια παιδες
ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
, Vespa GT200 TS50W
Πριν καμμιά 40ριά χρόνια όταν κατηφόριζες στο 194 της Συγγρού στη χειρότερη άμα δεν έφθαναν τα φράγκα έφευγες από το κατάστημα με Lambretta .Μπορούσες όμως να τα πας λίγο καλύτερα και να χτυπήσεις ένα BSA ή κάποιο Triumph.Στο ισόγειο όμως στην Motor-Centre είχε το καλό πράμα ,Kawasaki & Ducati .Ενώ οι αντιπροσωπείες όλων των ευρωπαικών μοντέλων αλλάξανε χέρια πολλές φορές στην χώρα μας ,οι 4 Γιαπωνέζοι καβατζώθηκαν στα χέρια των 4 γνωστών οικογενειών για δεκαετίες.Honda-Σαρακάκης Yamaha-Ηλιόπουλοι Suzuki-Σφακιανάκης & Kawasaki που μας ενδιαφέρει Καμμένος.
Μιας και μνημονεύσαμε την κοινή αντιπροσωπεία των δύο και τα υβρίδια που προέκυψαν αλλά και τον Γιώργο τον Κούρο ,θυμήθηκα κάτι που είχε γράψει ο Γιώργος ο Ζ-Power για το αγωνιστικό Η1R της εποχής, οπότε αφιερωμένο…
http://vintageracebike.com/race-bike...vintage-racer/
http://www.ozebook.com/h1r.htm
http://www.motorsportretro.com/2011/...asaki-500-h1r/
(1973) http://www.youtube.com/watch?v=L71DzdTBwXU Δώστε βάση στο 12.30