PDA

View Full Version : Σπορ βάσεις μαρσπιε, footrest οδηγού



doctor_john
10/03/2020, 10:09
Θα χρειαστώ βάσεις μαρσπιε με σκοπό να τα έχω οσο το δυνατόν "μαζεμένα" και γιατί θα αλλάξω έτσι και αλλιώς την έδραση
για τα πίσω και θα είναι ανεξάρτητα.
Με ενδιαφέρουν απλές, τρίγωνες μέγιστου μήκους ~15cm. Χρειάζομαι να είναι λίγο στοιβαρές και γι' αυτό προσανατολίζομαι
σε εργοστασιακές αλλά και για την τιμή όπως και ότι κάτι cnc πλακάκια "βελτιωτών" δεν...



Aν θυμάται κάποιος ένα ζευγάρι που του άρεσε ας το προτείνει. Αλουμίνιο ή ατσάλι.
Θα έχω αντάπτορα έτσι και αλλιώς οπότε μην σκέφτεστε ακριβή μέτρα.

Μέχρι στιγμής έχω καταλήξει σε αυτές των ZX6R και δεν έχω βρεί καμία πιο "σωληνωτή" .
415658

και αυτα του zx12 είναι ωραία για πλακε σχήμα.
415659

doctor_john
16/03/2020, 09:46
Τι έγινε ρε παιδιά; κανείς δεν δίνει σημασία στα μαρσπιε του; :p

telegonos
16/03/2020, 10:19
Το ότι πρέπει να ταιριάζουν οι βάσεις που θα βρεις με τις υποδοχές στο πλαίσιό σου, το έχεις υπόψιν ε;

Δεν είναι ''α αυτή μου αρέσει, αυτήν βάζω''.

doctor_john
16/03/2020, 10:40
Είναι ακριβώς "αυτά μου αρέσουν, αυτά βάζω" γιατί δεν έχω κόψει ακόμα τους αντάπτορες. Το γράφω στο αρχικό ποστ.
Έτσι και αλλιώς όλες οι βάσεις με μαρσπιε οδηγού μόνο είναι ασύμβατες με τις αναμονές μου.

Αν πετύχω το ακριβές μήκος που χρειάζομαι, θα ράψω άλλη μία στο σκελετό όπως το εργοστάσιο.
Αλλιώς φιλετάκι αντάπτορας, πολύ εύκολο, ελαφρύ, παθητικά ασφαλές κ.λπ.

Δώσε καμιά ιδέα, τόσες μοτό έχεις υπόψιν ;)

RaGe_Raptor
18/03/2020, 08:22
απ'ότι κατάλαβα είναι ενιαία για αναβάτη/επιβάτη και θες να τα χωρίσεις?

γιατί?

doctor_john
18/03/2020, 09:09
Ναί είναι ενιαία και αρκετά όμορφα στο συγκεκριμένο μοντέλο.
Η σύντομη απάντηση είναι πως δεν με εξυπηρετούν στο σχέδιο της μοτό που δημιουργώ.

Από εκεί και πέρα, μπορώ να σου πώ ότι χρειάζομαι τις βάσεις των πίσω λίγο πιο πάνω για τις εξατμίσεις που θέλω,
στην ουσία μειώνεται πολύ το ποσοστό χρήσης των πίσω, λόγο σχεδίου. Η θέση του συνεπιβάτη υποβαθμίζεται σε θέση "ανάγκης"
όπως σε πολλά ss και μοτό με σπορ χαρακτήρα.

Ακόμα πιο αναλυτικά: αποφεύγω τον χυτοπρεσαριστό χαρακτήρα των υπάρχοντων και αν τα καταφέρω, δημιουργώ μια
ωραία λεπτομέρεια στο υποπλαίσιο με τις βάσεις που έχω υπόψιν για τα πίσω.
Επίσης αυτές οι βάσεις είναι πιθανόν να με εξυπηρετούν στην στήριξη μιας απλής βάσης που έχω υπόψιν να φτιάξω σαν αξεσουάρ
που θα μπορεί να δέχεται σαμάρια, ίσως και βαλίτσες αλλά δεν μου είναι απαραίτητες και κάποια ελαφρά ογκώδη
σε μικρή σχάρα, στην θέση που συνηθίζεται η μπαγκαζιέρα.

Με αυτά τα δεδομένα μου δίνεται και η δυνατότητα να μετακινήσω 1,5 cm τα μαρσπιε οδηγού προς τα πίσω
κάτι που ήθελα εξαρχής αλλά τώρα το υποστηρίζω και με το ύψος της νέας σέλας που θέλω να είναι 2cm ψηλότερη
και έτσι η γωνία που κάνουν τα γόνατα παραμένει στα ίδια.
Η τοποθέτηση τους δεν επηρεάζει την οδήγηση, κάτι που προσέχω πολύ και ακόμα περισσότερο την όρθια θέση
σε περιπτώσεις που χρειάζεται για να αποφορτίσω το υποπλαίσιο περνώντας από κάποιο χωματόδρομο ή σαθρά εδάφη.

Ιδανικά θα έραβα δικά μου "τρίγωνα" από ατσάλινο σωλήνα 12mm που μου αρέσουν αλλά έχω αποφασίσει
ότι δεν θέλω να εφεύρω τον τροχό στο συγκεκριμένο σχέδιο και βαριέμαι, να είμαι ειλικρινής, να τσεκάρω
αν και υπο ποιές συνθήκες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν πρόβλημα μεγαλύτερο από τα εργοστασιακά κ.λπ.
Είναι ολόκληρη ιστορία, δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθώ όταν υπάρχουν τόσες επιλογές σε ήδη μελετημένα
περιφερειακά από τα εργοστάσια.

Λογικά σε κάλυψα, τα δεδομένα είναι στο πρώτο ποστ, αν έχεις κάποια που ταιριάζουν και σου αρέσουν
δείξε τα μου να τα έχω υπόψιν. ;)

RaGe_Raptor
18/03/2020, 09:19
Ναί είναι ενιαία και αρκετά όμορφα στο συγκεκριμένο μοντέλο.
Η σύντομη απάντηση είναι πως δεν με εξυπηρετούν στο σχέδιο της μοτό που δημιουργώ.

Από εκεί και πέρα, μπορώ να σου πώ ότι χρειάζομαι τις βάσεις των πίσω λίγο πιο πάνω για τις εξατμίσεις που θέλω,
στην ουσία μειώνεται πολύ το ποσοστό χρήσης των πίσω, λόγο σχεδίου. Η θέση του συνεπιβάτη υποβαθμίζεται σε θέση "ανάγκης"
όπως σε πολλά ss και μοτό με σπορ χαρακτήρα.

Ακόμα πιο αναλυτικά: αποφεύγω τον χυτοπρεσαριστό χαρακτήρα των υπάρχοντων και αν τα καταφέρω, δημιουργώ μια
ωραία λεπτομέρεια στο υποπλαίσιο με τις βάσεις που έχω υπόψιν για τα πίσω.
Επίσης αυτές οι βάσεις είναι πιθανόν να με εξυπηρετούν στην στήριξη μιας απλής βάσης που έχω υπόψιν να φτιάξω σαν αξεσουάρ
που θα μπορεί να δέχεται σαμάρια, ίσως και βαλίτσες αλλά δεν μου είναι απαραίτητες και κάποια ελαφρά ογκώδη
σε μικρή σχάρα, στην θέση που συνηθίζεται η μπαγκαζιέρα.

Με αυτά τα δεδομένα μου δίνεται και η δυνατότητα να μετακινήσω 1,5 cm τα μαρσπιε οδηγού προς τα πίσω
κάτι που ήθελα εξαρχής αλλά τώρα το υποστηρίζω και με το ύψος της νέας σέλας που θέλω να είναι 2cm ψηλότερη
και έτσι η γωνία που κάνουν τα γόνατα παραμένει στα ίδια.
Η τοποθέτηση τους δεν επηρεάζει την οδήγηση, κάτι που προσέχω πολύ και ακόμα περισσότερο την όρθια θέση
σε περιπτώσεις που χρειάζεται για να αποφορτίσω το υποπλαίσιο περνώντας από κάποιο χωματόδρομο ή σαθρά εδάφη.

Ιδανικά θα έραβα δικά μου "τρίγωνα" από ατσάλινο σωλήνα 12mm που μου αρέσουν αλλά έχω αποφασίσει
ότι δεν θέλω να εφεύρω τον τροχό στο συγκεκριμένο σχέδιο και βαριέμαι, να είμαι ειλικρινής, να τσεκάρω
αν και υπο ποιές συνθήκες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν πρόβλημα μεγαλύτερο από τα εργοστασιακά κ.λπ.
Είναι ολόκληρη ιστορία, δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθώ όταν υπάρχουν τόσες επιλογές σε ήδη μελετημένα
περιφερειακά από τα εργοστάσια.

Λογικά σε κάλυψα, τα δεδομένα είναι στο πρώτο ποστ, αν έχεις κάποια που ταιριάζουν και σου αρέσουν
δείξε τα μου να τα έχω υπόψιν. ;)

ναι,οκ,to each their own.

του zx6r είναι τα πιο όμορφα