PDA

View Full Version : Cbr 929 ερωτηση για καταναλωση



Ilief
11/10/2013, 11:06
Καλημερα σε ολους ! Θα ηθελα λιγη βοηθεια απο οποιον γνωριζει κατι σχετικα με τη συγκεκριμενη μηχανη , μιας κι εγω δεν το εχω καιρο και ακομα μαθαινω διαφορα , ενα-ενα καθε μερα :)
Εδω και μια εβδομαδα περιπου ειμαι κατοχος ενος 929 μοντ. '01 . Χώρια τα υπολοιπα , κατι καμπανες δηλαδη και κατι ηχους που με προβληματιζουν ( που αν βρεθει κανεις με λιγο χρονο και γνωσεις θα με βοηθουσε αρκετα αν εριχνε μια γνωμη ), εχω μια ερωτηση σχετικα με την καταναλωση που την επεξεργαζομαι καθημερινα αλλα παλι με την απορια μενω :D
Οσες φορες το εχω μετρησει , με +/- 10 ευρω (6 λιτρα) απλη βενζινη και μια δυο φορες 97αρα , μου βγαζει οχι πανω απο 75-80 χιλιομετρα , αντιστοιχα και με ενα γεμισμα ή περιπου γεμισμα (20-23 ευρω) με βγαζει γυρω στα 145-150 χιλιομετρα μεχρι να αναψει το καταραμενο πορτοκαλι λαμπακι . Η χρηση μεχρι στιγμης ειναι μεσα στην πολη , αντε καμια αττικη οδο/περιφερειακο Υμμητου και κανα Κηφισσο , με που και που κανα ανοιγματακι αλλα γενικα το πηγαινω συνηθως σταθερα στα 90-110 ( με βαρια καρδια και πολυ υπομονη :D ) πιο συγκεκριμενα προσπαθω να μην ξεπερναω τις 4-5000 στροφες , τουλαχιστον οταν προσπαθω να του μετρησω καταναλωση με οικονομικη οδηγηση. Θελω να πω ειναι φυσιολογικες τιμες καταναλωσης για αυτη τη μηχανη ; Δεν εχω απαιτησεις να καει σα σκουτερ , εν γνωση μου την πηρα , απλως ερωτω .

Υ.Γ
Επισης , δεν ξερω αν εχει σημασια , ο προκατοχος της , ειχε κανει μια ''επεμβασουλα'' στο tps (αν το λεω σωστα) , για να ψεκαζει πιο πολυ και να αρπαζει καλυτερα μου ειπε . Εγω επαθα το εξης , στο ασχετο , εκει που ολα καλα , το σβηνω , παω κανω μια δουλεια , και παω να φυγω αλλα δουλευε δικυλινδρο και τρικυλινδρο το μηχανακι ! σταματαει το προβλημα μονο του μετα απο κανα 2ωρο , και δουλευει παλι χαρτι . Μου το ξανακανει την επομενη ή μετα απο 2 μερες , δεν θυμαμαι . Παω συνεργειο στου ιδιου ( μηχανικος ο προκατοχος ) , κοιταμε τα μπουζι των κυλινδρων με τη βλαβη, μαυρα . τα τριβουμε , τα ξαναβαζουμε μεσα , ρυθμιση ψεκασμου παλι στις εργοστασιακες τιμες , μεχρι στιγμης (4 μερες ) δουλευει αψογα , δεν το εχει ξανακανει . Μονο μπαταρια αλλαξα χτες γιατι εμεινα . Μου ειπε μαλλον λογω του σκαλισματος του ψεκασμου και επειδη δεν το εσκιζα ( λογω πιο χαλαρης χρησης μεσα στην πολη που του εκανα ) εβρεξε τα μπουζι . Του λεω εσενα πως και δεν στο εκανε , μου λεει εγω δεν το κινουσα πολυ , το ειχα και καθοτανε , μονο για κανα Σ/Κ που του επινα το αιμα οποτε δεν προλαβε να ''μπουκωσει'' ή να βρεξει τα μπουζι.
Πειτε μια γνωμη ρε παιδια , μπορει οντως να συνεβη αυτο ή κατι δε μου λεει καλα ;
Γενικα στεναχωριεμαι γιατι απο τις πρωτες μερες τραβιομουνα σε συνεργεια και γενικα δεν κερδισε την εμπιστοσυνη μου σα μηχανακι, μιας και καθε μια δυο μερες παρατηρουσα κατι. Ε και με το σκεπτικο οτι ηθελα 929 να το κρατησω για 2-3 χρονακια , να κανω κατι ταξιδακια , αν αρχισαμε ετσι λογικη ειναι η ξενερα , ελπιζω μονο να βγηκαν ολα μαζι στην αρχη και να μην ζητησει πολλα στο μελλον εκτος απο τα φυσιολογικα :smokin:


Ευχαριστω !

zannisvel
11/10/2013, 11:15
Ειναι απολύτως φυσιολογικο αυτο που νιωθεις. Πριν κανα μηνα αγορασα και γω εναι μεταχ xt600 του 01. Πρωτα πρεπει να καταλαβεις οτι ειναι 12 χρονων στη καλυτερη των περιπτωσεων. Τισ πρωτες μερες ολο κατι παρατηρουσα και ολο κατι ηθελε. Αυτο δεν το γλυτωνεις. Και μονιμως ειχα το αγχος οτι με επιασε κοροιδο.. Αλλα δεν ειναι ετσι. Πηρα κατι το οποιο καποιος το δουλευε τοσα χρονια και για να το πουλαει σημαινει οτι εχασε το ενδιαφερον του. Εσυ πρεπει να το εχεις απο την αρχη.

Σου προτεινω να το πας και σε καποιον αλλον μηχανικο να το δει και να βαλεις και συ λιγο χερι. Οταν μαθεις τα χουγια του και τα φτιαξεις, θα εχεις ενα μηχανακι αξιο να σε παει παντου.

banditgr
11/10/2013, 20:31
ως πρώην κάτοχος 929 σου λέω οτι ήταν μακράν το πιο αξιόπιστο και "καλο" μοτο που είχα ποτε...το κράτησα 4 χρόνια και δεν έιχε κάνει κιχ....κιχ όμως.Η ιστορία με το tps δεν πέζει...δεν έχω ξανακούσει τίποτα τέτοιο και ειδικά σε 929.Αν όντως είναι πειραγμένο το tps απλά άλλαξε το.Το μίγμα ο μηχανικός σου δεν μπορεί να το ρυθμισει για το 929...δουλεύει σε closed loop και δεν πέρνει ρυθμίσιεις ο εγκέφαλος,εκτός αν φορά power commander.Κάντου ενα καλό service αντικατέστησε με μαμα οτι βλακεία έχει πειράξει και θα έχεις ενα διαμάντι που δεν θα σπάσει ποτε....αυτο και το 954 ήταν τα τελευτέα "αυθεντικά" cbr.
Ακόμη έλεγξε τον ρυθμιστή πίεσης του ψεκασμού,΄συνήθως δίνουν παρόμοια προβλήματα...εκεί ποντάρω εγώ.

Ilief
12/10/2013, 01:37
Ειναι απολύτως φυσιολογικο αυτο που νιωθεις. Πριν κανα μηνα αγορασα και γω εναι μεταχ xt600 του 01. Πρωτα πρεπει να καταλαβεις οτι ειναι 12 χρονων στη καλυτερη των περιπτωσεων. Τισ πρωτες μερες ολο κατι παρατηρουσα και ολο κατι ηθελε. Αυτο δεν το γλυτωνεις. Και μονιμως ειχα το αγχος οτι με επιασε κοροιδο.. Αλλα δεν ειναι ετσι. Πηρα κατι το οποιο καποιος το δουλευε τοσα χρονια και για να το πουλαει σημαινει οτι εχασε το ενδιαφερον του. Εσυ πρεπει να το εχεις απο την αρχη.

Σου προτεινω να το πας και σε καποιον αλλον μηχανικο να το δει και να βαλεις και συ λιγο χερι. Οταν μαθεις τα χουγια του και τα φτιαξεις, θα εχεις ενα μηχανακι αξιο να σε παει παντου.

Εχεις δικιο φιλαρακο , ισως ειναι και η αρχη , οι πρωτες μερες που θες να τα μαθεις ολα και σε ξινιζει και το παραμικρο :-) Βεβαια μεταχειρισμενο πηρα δεν περιμενω να βαλω μονο βενζινη και να φυγω , τουλαχιστον ας ριξω καποια χρηματα που θα πιασουν τοπο , μιας και εχω σκοπο να κανω και ταξιδακια κλπ , να φαω και τα πλαϊνα των ελαστικων και οχι μονο το κεντρο , χαλαλι :-) Και εχω παντα ως δεδομενο το θεμα ''ασφαλεια'' , πανω απ'ολα ! Στην τελικη τα μεταλλα ειναι μεταλλα αν ειναι κατι να χαλασει ας χαλασει και να πληρωνουμε, το θεμα ειναι να ειμαστε παντα ορθιοι και υγιεις :-)


Υ.Γ μηχανικο δικο μου εχω , απλως τυχαινει ο προηγουμενος να ειναι μηχανικος , και τη ρυθμιση-επαναφορα tps στις εργοστασιακες ρυθμισεις τις εκανε ο ιδιος μιας και του το πηγα αφου λογω της δικης του επεμβασης δημιουργηθηκε το προβλημα ( και αντιστοιχα λυθηκε ελπιζω :-) )

Ilief
12/10/2013, 02:02
ως πρώην κάτοχος 929 σου λέω οτι ήταν μακράν το πιο αξιόπιστο και "καλο" μοτο που είχα ποτε...το κράτησα 4 χρόνια και δεν έιχε κάνει κιχ....κιχ όμως.Η ιστορία με το tps δεν πέζει...δεν έχω ξανακούσει τίποτα τέτοιο και ειδικά σε 929.Αν όντως είναι πειραγμένο το tps απλά άλλαξε το.Το μίγμα ο μηχανικός σου δεν μπορεί να το ρυθμισει για το 929...δουλεύει σε closed loop και δεν πέρνει ρυθμίσιεις ο εγκέφαλος,εκτός αν φορά power commander.Κάντου ενα καλό service αντικατέστησε με μαμα οτι βλακεία έχει πειράξει και θα έχεις ενα διαμάντι που δεν θα σπάσει ποτε....αυτο και το 954 ήταν τα τελευτέα "αυθεντικά" cbr.
Ακόμη έλεγξε τον ρυθμιστή πίεσης του ψεκασμού,΄συνήθως δίνουν παρόμοια προβλήματα...εκεί ποντάρω εγώ.



ΔΙαμαντι λες ε ; Τι να πω ρε μαστορα , το πιο πιθανο ειναι να εχεις δικιο, κι εγω το βλεπω το μηχανακι και το θαυμαζω ! Αμα λες το ειχες κι εσυ σιγουρα κατι θα ξερεις ! Εγω για να πω την αληθεια δεν μετανιωσα την αγορα , για μοντελο του 01 ειναι σε κατασταση αψογη , ολο μαμα εκτος απο την εξατμιση κι ενα φιλτρο που φοραει . Το θεμα με το μοτερ μονο με ανησυχει λιγο που δεν ειμαι μεσα να δω τι γινεται :-) , αλλα ισως ετσι να ακουγεται και να μου φαινεται εμενα χωρις να συμβαινει κατι . Βλεπεις απο τοτε που εδωσα ενα 600f που ειχα (πριν 2 χρονια περιπου ) κυκλοφορουσα με το Transalp του πατερα μου και ξεσυνηθισα :-p

Αυτο για τον ρυθμιστη πιεσης που λες θα το εχω υπ'οψιν να το τσεκαρω συντομα , ευχαριστω :-)

Εσενα φιλε τοσο περιπου σου εκαιγε οσο γραφω πιο πανω ή ειχες αλλη καταναλωση ; Αν δεν σε βαζω σε κοπο πες μου σε λιτρα καλυτερα για να μπορεσω να το συγκρινω γιατι και η τιμη της βενζινης πριν καποια χρονια ( δεν ξερω ποιες χρονιες το ειχες ) ηταν αλλη και δεν ειναι αξιοπιστο μετρο συγκρισης .

Και παλι ευχαριστω για τη βοηθεια παιδια , να ειστε ολοι καλα !

sonic22
12/10/2013, 10:26
ΟΚ
Για το σηγκεκρημενο μηχανακι δεν ξερω, ξερω ομως απο TPS.

Λοιπον
Throttle
Position
Sensor
Το οποιο μεταφραζετε σε Αισθητηρας Θεσης Γκαζιου.

Το συστηματακι αυτο "λεει" στον εγκεφαλο ποσο "ανοιχτω" ειναι το γκαζι μας.
Αν η θεση που διαβαζει ο εγκεφαλος δεν ανταποκρινετε στην πραγματικη θεση του γκαζιου τωτε η χαρτογραφηση του ψεκασμου-αναφλεξης παει περιπατο και δημιουργει προβληματα αποκρισης, καταναλωσης και μπουκωματος.

Τωρα, η λογικη του μηχανικου ειναι οτι αν ξεγελασει τον εγκεφαλο να νομιζει οτι το γκαζει εχει ανοιξει πιο πολυ απο το πραγματικο θα ψεκασει πιο πολυ βενζινη και ετσι στα αποτομα γκαζωματα δεν θα υστερει το μοτερ να ψεκασει και να ανεβασει στροφες.

Γεννιεται το ερωτημα αν ειναι δυνατον ενας μηχανικος της γειτονιας να ξερει καλυτερα απο την honda...
Η μονη φαντασιακη περιπτωση ειναι οτι η honda για να περασει καυσαερια (ευρο 3) εχει σακατεψει τον ψεκασμο και την αποκρηση σε καποιες στροφες (συνηθος 3.000~6.000rpm).

Οπως και να εχει παντος ειναι ο λαθος τροπος να αντιμετοπησεις το προβλημα (αν υπαρχει προβλημα δλδ).

Ilief
12/10/2013, 21:15
Οπως και να εχει παντος ειναι ο λαθος τροπος να αντιμετοπησεις το προβλημα (αν υπαρχει προβλημα δλδ).



Κατ'αρχας ευχαριστω για τις πληροφοριες ! Εν κατακλειδι λες πως ειναι ο λαθος τροπος να αντιμετωπιστει το προβλημα , ομως δεν καταλαβα ακριβως τι εννοεις . Το οτι επαναφεραμε το tps στις εργοστασιακες τιμες του ; Ή κατι αλλο ; Συγγνωμη απλως ηταν καπως αοριστο αυτο που εγραψες και δεν καταλαβα τι εχεις στο μυαλο σου:confused: Αν θες να μου πεις ποιος θα ηταν ο σωστος τροπος για σενα φιλε μου , θα με βοηθουσες αρκετα να σε καταλαβω :)

Και παλι ευχαριστω !

sonic22
12/10/2013, 21:55
Για την "πατεντα" του πρηγουμενου μαστορα-ιδιοκτητη μιλαω.
Προφανος και πρεπει να επαναφερεις το μηχανακι στα μαμα και αν καποια στιγμη δεν σε καλυπτει η αποδοση-αποκρηση πας για επαναπρογραμματισμο (ειτε με τσιπαρισμα, ειτε με piggy pack εγκεφαλο) σε μαγαζι με δυναμομετρο και εμπειρια.

Τελος το να εχει κανεις απαιτησεις (απολυτης) αξιπιστιας απο μια μεταχειρισμενη μηχανη υψιλων επιδοσεων (ή οτι τελος παντων φτιαχνει η honda) και ειδικα μιας 12χρονης πειραγμενης απο "μαστορα" ειναι παραλογο.

Το οτι πολλοι δεν το καταλλαβαινουν αυτο (ο φιλος εδω φαινετενα το εχει ψιλοκαταλαβει αλλα θελει χρονο ακομα) ειναι και ο λογος που οι τιμες των μεταχειρισμενων ειναι τοσο ψηλα στην Ελλαδα.