Ilief
11/10/2013, 11:06
Καλημερα σε ολους ! Θα ηθελα λιγη βοηθεια απο οποιον γνωριζει κατι σχετικα με τη συγκεκριμενη μηχανη , μιας κι εγω δεν το εχω καιρο και ακομα μαθαινω διαφορα , ενα-ενα καθε μερα :)
Εδω και μια εβδομαδα περιπου ειμαι κατοχος ενος 929 μοντ. '01 . Χώρια τα υπολοιπα , κατι καμπανες δηλαδη και κατι ηχους που με προβληματιζουν ( που αν βρεθει κανεις με λιγο χρονο και γνωσεις θα με βοηθουσε αρκετα αν εριχνε μια γνωμη ), εχω μια ερωτηση σχετικα με την καταναλωση που την επεξεργαζομαι καθημερινα αλλα παλι με την απορια μενω :D
Οσες φορες το εχω μετρησει , με +/- 10 ευρω (6 λιτρα) απλη βενζινη και μια δυο φορες 97αρα , μου βγαζει οχι πανω απο 75-80 χιλιομετρα , αντιστοιχα και με ενα γεμισμα ή περιπου γεμισμα (20-23 ευρω) με βγαζει γυρω στα 145-150 χιλιομετρα μεχρι να αναψει το καταραμενο πορτοκαλι λαμπακι . Η χρηση μεχρι στιγμης ειναι μεσα στην πολη , αντε καμια αττικη οδο/περιφερειακο Υμμητου και κανα Κηφισσο , με που και που κανα ανοιγματακι αλλα γενικα το πηγαινω συνηθως σταθερα στα 90-110 ( με βαρια καρδια και πολυ υπομονη :D ) πιο συγκεκριμενα προσπαθω να μην ξεπερναω τις 4-5000 στροφες , τουλαχιστον οταν προσπαθω να του μετρησω καταναλωση με οικονομικη οδηγηση. Θελω να πω ειναι φυσιολογικες τιμες καταναλωσης για αυτη τη μηχανη ; Δεν εχω απαιτησεις να καει σα σκουτερ , εν γνωση μου την πηρα , απλως ερωτω .
Υ.Γ
Επισης , δεν ξερω αν εχει σημασια , ο προκατοχος της , ειχε κανει μια ''επεμβασουλα'' στο tps (αν το λεω σωστα) , για να ψεκαζει πιο πολυ και να αρπαζει καλυτερα μου ειπε . Εγω επαθα το εξης , στο ασχετο , εκει που ολα καλα , το σβηνω , παω κανω μια δουλεια , και παω να φυγω αλλα δουλευε δικυλινδρο και τρικυλινδρο το μηχανακι ! σταματαει το προβλημα μονο του μετα απο κανα 2ωρο , και δουλευει παλι χαρτι . Μου το ξανακανει την επομενη ή μετα απο 2 μερες , δεν θυμαμαι . Παω συνεργειο στου ιδιου ( μηχανικος ο προκατοχος ) , κοιταμε τα μπουζι των κυλινδρων με τη βλαβη, μαυρα . τα τριβουμε , τα ξαναβαζουμε μεσα , ρυθμιση ψεκασμου παλι στις εργοστασιακες τιμες , μεχρι στιγμης (4 μερες ) δουλευει αψογα , δεν το εχει ξανακανει . Μονο μπαταρια αλλαξα χτες γιατι εμεινα . Μου ειπε μαλλον λογω του σκαλισματος του ψεκασμου και επειδη δεν το εσκιζα ( λογω πιο χαλαρης χρησης μεσα στην πολη που του εκανα ) εβρεξε τα μπουζι . Του λεω εσενα πως και δεν στο εκανε , μου λεει εγω δεν το κινουσα πολυ , το ειχα και καθοτανε , μονο για κανα Σ/Κ που του επινα το αιμα οποτε δεν προλαβε να ''μπουκωσει'' ή να βρεξει τα μπουζι.
Πειτε μια γνωμη ρε παιδια , μπορει οντως να συνεβη αυτο ή κατι δε μου λεει καλα ;
Γενικα στεναχωριεμαι γιατι απο τις πρωτες μερες τραβιομουνα σε συνεργεια και γενικα δεν κερδισε την εμπιστοσυνη μου σα μηχανακι, μιας και καθε μια δυο μερες παρατηρουσα κατι. Ε και με το σκεπτικο οτι ηθελα 929 να το κρατησω για 2-3 χρονακια , να κανω κατι ταξιδακια , αν αρχισαμε ετσι λογικη ειναι η ξενερα , ελπιζω μονο να βγηκαν ολα μαζι στην αρχη και να μην ζητησει πολλα στο μελλον εκτος απο τα φυσιολογικα :smokin:
Ευχαριστω !
Εδω και μια εβδομαδα περιπου ειμαι κατοχος ενος 929 μοντ. '01 . Χώρια τα υπολοιπα , κατι καμπανες δηλαδη και κατι ηχους που με προβληματιζουν ( που αν βρεθει κανεις με λιγο χρονο και γνωσεις θα με βοηθουσε αρκετα αν εριχνε μια γνωμη ), εχω μια ερωτηση σχετικα με την καταναλωση που την επεξεργαζομαι καθημερινα αλλα παλι με την απορια μενω :D
Οσες φορες το εχω μετρησει , με +/- 10 ευρω (6 λιτρα) απλη βενζινη και μια δυο φορες 97αρα , μου βγαζει οχι πανω απο 75-80 χιλιομετρα , αντιστοιχα και με ενα γεμισμα ή περιπου γεμισμα (20-23 ευρω) με βγαζει γυρω στα 145-150 χιλιομετρα μεχρι να αναψει το καταραμενο πορτοκαλι λαμπακι . Η χρηση μεχρι στιγμης ειναι μεσα στην πολη , αντε καμια αττικη οδο/περιφερειακο Υμμητου και κανα Κηφισσο , με που και που κανα ανοιγματακι αλλα γενικα το πηγαινω συνηθως σταθερα στα 90-110 ( με βαρια καρδια και πολυ υπομονη :D ) πιο συγκεκριμενα προσπαθω να μην ξεπερναω τις 4-5000 στροφες , τουλαχιστον οταν προσπαθω να του μετρησω καταναλωση με οικονομικη οδηγηση. Θελω να πω ειναι φυσιολογικες τιμες καταναλωσης για αυτη τη μηχανη ; Δεν εχω απαιτησεις να καει σα σκουτερ , εν γνωση μου την πηρα , απλως ερωτω .
Υ.Γ
Επισης , δεν ξερω αν εχει σημασια , ο προκατοχος της , ειχε κανει μια ''επεμβασουλα'' στο tps (αν το λεω σωστα) , για να ψεκαζει πιο πολυ και να αρπαζει καλυτερα μου ειπε . Εγω επαθα το εξης , στο ασχετο , εκει που ολα καλα , το σβηνω , παω κανω μια δουλεια , και παω να φυγω αλλα δουλευε δικυλινδρο και τρικυλινδρο το μηχανακι ! σταματαει το προβλημα μονο του μετα απο κανα 2ωρο , και δουλευει παλι χαρτι . Μου το ξανακανει την επομενη ή μετα απο 2 μερες , δεν θυμαμαι . Παω συνεργειο στου ιδιου ( μηχανικος ο προκατοχος ) , κοιταμε τα μπουζι των κυλινδρων με τη βλαβη, μαυρα . τα τριβουμε , τα ξαναβαζουμε μεσα , ρυθμιση ψεκασμου παλι στις εργοστασιακες τιμες , μεχρι στιγμης (4 μερες ) δουλευει αψογα , δεν το εχει ξανακανει . Μονο μπαταρια αλλαξα χτες γιατι εμεινα . Μου ειπε μαλλον λογω του σκαλισματος του ψεκασμου και επειδη δεν το εσκιζα ( λογω πιο χαλαρης χρησης μεσα στην πολη που του εκανα ) εβρεξε τα μπουζι . Του λεω εσενα πως και δεν στο εκανε , μου λεει εγω δεν το κινουσα πολυ , το ειχα και καθοτανε , μονο για κανα Σ/Κ που του επινα το αιμα οποτε δεν προλαβε να ''μπουκωσει'' ή να βρεξει τα μπουζι.
Πειτε μια γνωμη ρε παιδια , μπορει οντως να συνεβη αυτο ή κατι δε μου λεει καλα ;
Γενικα στεναχωριεμαι γιατι απο τις πρωτες μερες τραβιομουνα σε συνεργεια και γενικα δεν κερδισε την εμπιστοσυνη μου σα μηχανακι, μιας και καθε μια δυο μερες παρατηρουσα κατι. Ε και με το σκεπτικο οτι ηθελα 929 να το κρατησω για 2-3 χρονακια , να κανω κατι ταξιδακια , αν αρχισαμε ετσι λογικη ειναι η ξενερα , ελπιζω μονο να βγηκαν ολα μαζι στην αρχη και να μην ζητησει πολλα στο μελλον εκτος απο τα φυσιολογικα :smokin:
Ευχαριστω !