PDA

View Full Version : Λάδι στο παγούρι του νερού



tntyliss
01/09/2012, 15:23
Λοιπόν, μετά που συμπλήρωσα λίγο υγρό στο παγούρι πρόσεξα σήμερα όταν σταμάτησα ότι έβγαζε νερό από την υπερχείλιση. Όταν άνοιξα λοιπόν το παγούρι ήταν γεμάτο λάδι. Τι λένε οι ντόκτορες? Είναι το γνωστό θέμα της τρόμπας του νερού? Ή την κάτσαμε για τα καλά?

MG-KTiNoS
01/09/2012, 15:25
το 2ο....

:(

tntyliss
01/09/2012, 16:13
Το 2ο ε? Δηλαδή δεν παλεύεται?

MG-KTiNoS
01/09/2012, 16:19
nop...

zisakos_1986
01/09/2012, 16:20
Φίλε μου χωρίς να είμαι ειδήμων σε τέτοια θέματα αλλά απο προσωπική εμπειρία στη δική μου μηχανή (pegaso 650 ie) ήταν φλάντζα κεφαλής.
Μακάρι να είναι κάτι απλό στην περίπτωση σου.

power hornet
01/09/2012, 16:25
το ψυγειο σου εχει ταπα?αμα ναι ανοιξε την, κρυο ας ειναι καλυτερα, αμα δεις στην ταπα λαδι η κατι σαν λασπη ειναι φλαντζα κεφαλης,αλλα μπορει να ειναι και τρομπα οποτε κοιτας αυτα τα δυο.

KAGOURO
01/09/2012, 16:25
Φλάντζα κεφαλής ........

tntyliss
01/09/2012, 16:25
Μάλιστα... Πάω στον μάστορα την δευτέρα και θα σας κρατάω ενήμερους.....
Το περίεργο είναι ότι το μηχανάκι δουλεύει μια χαρά. Ούτε ανεβάζει θερμοκρασία ούτε τίποτα άλλο. μόνο χτυπάει λίγο μόλις το ξεκινήσω.

power hornet
01/09/2012, 17:59
αστο μην το κυκλοφορεις καλυτερα γιατι μπορει να γινει χειροτερη ζημια.
μπορει να ειναι στο αρχικο σταδιο ασε μην εχεις μετα μεγαλυτερες ζημιες.

MG-KTiNoS
01/09/2012, 18:00
καλή ιδέα....

Άστο σπίτι !

tntyliss
01/09/2012, 18:00
οκ.

αστο μην το κυκλοφορεις καλυτερα γιατι μπορει να γινει χειροτερη ζημια.
μπορει να ειναι στο αρχικο σταδιο ασε μην εχεις μετα μεγαλυτερες ζημιες.

boussias
01/09/2012, 18:00
Τσέκαρε και την στάθμη του λαδιού γιατί μπορεί να στο κάνει καιρό. Λογικά φλάτζα είναι :(. Αστο στην άκρη αν γίνεται μέχρι να το δεί μάστορας....

soter3gm
01/09/2012, 19:17
Από τη τρόμπα νερού είναι η ζημιά, το έπαθε και ένας φίλος μου σε ταξίδι και συμπλήρωνε λάδι κάθε τρεις και λίγο.
Το κακό είναι πως θέλει πολύ δουλειά. Καλλιρρόης και Φρατζή πήγαινε και θα το κάνεις λελούδι το εργαλείο.:)

πυξιδας990
01/09/2012, 19:58
τρομπα νερου και μην το κυκλοφορας.προληπτικα εκει στα 40000χλμ την αλλαζουν στο 950 κα βαζουν απο 990 και μαλιστα απο το τελευταιο που ειναι η πιο αξιοπιστη.ενταξει ωρα θελει η εργασια,μηχανολογικα δεν ειναι κατι ιδιαιτερο.

karellen
01/09/2012, 21:19
Λοιπόν, μετά που συμπλήρωσα λίγο υγρό στο παγούρι πρόσεξα σήμερα όταν σταμάτησα ότι έβγαζε νερό από την υπερχείλιση. Όταν άνοιξα λοιπόν το παγούρι ήταν γεμάτο λάδι. Τι λένε οι ντόκτορες? Είναι το γνωστό θέμα της τρόμπας του νερού? Ή την κάτσαμε για τα καλά?
Αν έχει τάπα το ψυγείο άνοιξέ την,ρίξε λίγο νερό να ξεχειλίσει και δοκίμασε να βάλεις μπρος.

Αν είναι φλάτζα θα σου κάνει μπουρμπουλήθρες στο νερό.

gefr
02/09/2012, 00:30
Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα.
Άν η φλάντζα κεφαλής έχει πρόβλημα, το πιθανότερο είναι να χάνει την πίεση των αερίων που έχουν πολύ μεγαλύτερη πίεση από τα λάδια και θα σου διώχνει το ψυκτικό από το δοχείο υπερχείλισης.
Επίσης το να δοκιμάσεις να αλλάξεις την αντλία νερού είναι η φτηνή λύση. Οπότε θα ξεκινήσεις από αυτό.
Έχει αναφερθεί στο advrider διαροή λαδιού στο ψυκτικό, αν και είναι πολύ σπάνιο.
Θα τσεκάρεις τα λάδια σου για νερό. Το κροτάλισμα των καδενών δείχνει χαμηλή πίεση στους υδραυλικούς εντατήρες. Ίσως να οφείλεται σε νερό στο λάδι, ίσως να έχει μουλιάσει το φίλτρο λαδιού και να μπλοκάρει την πίεση του λαδιού.
Γειά χαρά.

mouse112
02/09/2012, 15:29
Αν είναι φλάτζα θα σου κάνει μπουρμπουλήθρες στο νερό.

με ξερογκαζο που λεμε...για να ανεβεί ψηλά η συμπίεση.. :)

tntyliss
02/09/2012, 16:21
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά, θα τα τσεκάρω όλα, ξεκινόντας από την αντλία του νερού, φλάνζες, και θα φτιάξω και το ζήτημα με τους εντατήρες. Θα σας κρατώ ενήμερους για να ξέρουμε τι παίζει σε περίπτωση που συμβεί σε κάποιον άλλο (φτού φτού φτού).

tntyliss
02/09/2012, 16:36
Για το θέμα του εντατήρα,μια που τέθηκε, βρήκα αυτό

on 2003 - 2004 bikes and on early works racers. This was reportedly caused by "kick-back" during starting under certain conditions. If the Freewheel starts slipping on the early bikes, the only fix is a new rotor/freewheel assembly PN 60039005100. It is recommended that the cause of the kickback be fixed and the new torque limiter PN 60040016044 be fitted at the same time as the new rotor/flywheel .

Λέω να την κάνουμε την δουλειά μια που θα ξεκινήσουμε.

gefr
02/09/2012, 23:11
O εντατήρας για τον οποίο έλεγα εγώ είναι οι δύο εντατήρες καδενών εκκεντροφόρων. Οι εντατήρες αυτοί είναι υδραυλικοί, τεντώνουν δηλαδή τις καδένες των εκκεντροφόρων με την πίεση του λαδιού στο κύκλωμα λίπανσης. Σε περίπτωση που το λάδι έχει μειωμένο ιξώδες, είτε λόγω αnάμιξής του με αντιψυκτικό, είτε με αέρα-όταν υπάρχει έλλειψη λαδιού, είτε επειδή έχει "σπάσει το λάδι" η πίεση του λαδιού πέφτει, οι εντατήρες δεν τεντώνουν αρκετά δυνατά τις καδένες και αυτές κροταλίζουν. Το ίδιο αποτέλεσμα έχει και η μείωση πίεσης λόγω βρεγμένου φίλτρου λαδιού με αντιψυκτικό.
Το θέμα που αναφέρεις με τον περιοριστή ροπής στη μίζα είναι άλλο καπέλο. Στα μοντέλα 2003/2004 από ότι ξέρω δεν υπήρχε. Αργότερα τοποθετήθηκε και δημιούργησε προβλήματα. Τελικά αναβαθμίστηκε και το πρόβλημα λύθηκε. Η λειτουργία του νομίζω οτι είναι να ελευθερώνει τη μίζα όταν η ροπή ξεπερνάει κάποιο όριο. Το πρόβλημα παρουσιαζόταν με δυνατούς θορύβους. Δε νομίζω οτι έχεις τέτοιο θέμα. Εγώ θα σου πρότεινα να μην το πειράξεις. Εγώ με το 950/12-2003 δεν είχα ποτέ πρόβλημα ως τα 117χιλ χλμ.
Το θέμα του freewheel είναι επίσης άλλο. Στα μηχανάκια 2003/2004 ο στρόφαλος δεν είχε το woodruf key. Γι αυτό και σε κάποιες περιπτώσεις γλύστρησε το freewheel . Διορθώθηκε με σκάψιμο στο στρόφαλο και τοποθέτηση "κλειδιού". Και πάλι δεν σε αφορά στην περίπτωσή σου.
Γειά χαρά.

tntyliss
03/09/2012, 07:50
O εντατήρας για τον οποίο έλεγα εγώ είναι οι δύο εντατήρες καδενών εκκεντροφόρων. Οι εντατήρες αυτοί είναι υδραυλικοί, τεντώνουν δηλαδή τις καδένες των εκκεντροφόρων με την πίεση του λαδιού στο κύκλωμα λίπανσης. Σε περίπτωση που το λάδι έχει μειωμένο ιξώδες, είτε λόγω αμάμιξής του με αντιψυκτικό, είτε με αέρα-όταν υπάρχει έλλειψη λαδιού, είτε επειδή έχει "σπάσει το λάδι" η πίεση του λαδιού πέφτει, οι εντατήρες δεν τεντώνουν αρκετά δυνατά τις καδένες, αυτές κροταλίζουν. Το ίδιο αποτέλεσμα έχει και η μείωση πίεσης λόγω βρεγμένου φίλτρου λαδιού με αντιψυκτικό.
Το θέμα που αναφέρεις με τον περιοριστή ροπής στη μίζα είναι άλλο καπέλο. Στα μοντέλα 2003/2004 από ότι ξέρω δεν υπήρχε. Αργότερα τοποθετήθηκε και δημιούργησε προβλήματα. Τελικά αναβαθμίστηκε και το πρόβλημα λύθηκε. Η λειτουργία του νομίζω οτι είναι να ελευθερώνει τη μίζα όταν η ροπή ξεπερνάει κάποιο όριο. Το πρόβλημα παρουσιαζόταν με δυνατούς θορύβους. Δε νομίζω οτι έχεις τέτοιο θέμα. Εγώ θα σου πρότεινα να μην το πειράξεις. Εγώ με το 950/12-2003 δεν είχα ποτέ πρόβλημα ως τα 117χιλ χλμ.
Το θέμα του freewheel είναι επίσης άλλο. Στα μηχανάκια 2003/2004 ο στρόφαλος δεν είχε το woodruf key. Γι αυτό και γλύστρησε το freewheel σε κάποιες περιπτώσεις. Διορφώθηκε με σκάψιμο στο στρόφαλο και τοποθέτηση "κλειδιού". Και πάλι δεν σε αφορά στην περίπτωσή σου.
Γειά χαρά.
:a013::a013::a013::beer:

tntyliss
03/09/2012, 13:11
Αν έχει τάπα το ψυγείο άνοιξέ την,ρίξε λίγο νερό να ξεχειλίσει και δοκίμασε να βάλεις μπρος.

Αν είναι φλάτζα θα σου κάνει μπουρμπουλήθρες στο νερό.

Λοιπόν το έκανα και μόλις δούλεψε λίγο έβγαζε μικρές φυσαλίδες και άσπριζε λίγο. Φλάντζα ε?

karellen
03/09/2012, 16:18
Λοιπόν το έκανα και μόλις δούλεψε λίγο έβγαζε μικρές φυσαλίδες και άσπριζε λίγο. Φλάντζα ε?
Ναι ρε γαμώτο..

tntyliss
03/09/2012, 18:26
Μπορεί να αργήσει, να με σκίσει και λίγο στην τιμή αλλά θα φτιαχτεί. χαλάλι της.

ego_o_idios
03/09/2012, 22:19
Λοιπόν, μετά που συμπλήρωσα λίγο υγρό στο παγούρι πρόσεξα σήμερα όταν σταμάτησα ότι έβγαζε νερό από την υπερχείλιση. Όταν άνοιξα λοιπόν το παγούρι ήταν γεμάτο λάδι. Τι λένε οι ντόκτορες? Είναι το γνωστό θέμα της τρόμπας του νερού? Ή την κάτσαμε για τα καλά?

mou 8imises emena stin tetarti dimotikou ta manoualia ta egrafa kero8ikes se mia ek8esi ala den iksera to kakomiro...
:lol::lol:

lipon ama to flaski sou-pagouri sou-stamna sou exi ladi pigene sto mastora lene.....

tntyliss
19/09/2012, 11:43
Μετά από αλλαγή του πίρου και τέλος πάντων την γνωστή επιδιόρθωση στην τρόμπα του νερού, μετά από λίγα χιλιόμετρα φαίνεται να μην βάζει λάδι στο νερό. Το φίλτρο του λαδιού (απ'οτι μου είπε ο μάστορας) ήταν εντάξει δηλ. δεν ήταν κυματιστό. Αυτά προς το παρών.

tntyliss
29/10/2012, 19:00
Παιδιά,τελικά βρίσκω πολύ λίγα σημάδια από λάδι στο παγούρι(καμία σχέση με πρίν,στα τοιχόματα μόνο σαν ξεραμένο),παίζει να έχουν μείνει κατάλοιπα απο λάδι στο ψυγείο και να βγαίνουν λίγο λίγο μέχρι να καθαρίσει?

Lioulios
29/10/2012, 19:32
Αδελφέ μακάρι να είναι τα κατάλοιπα (που μάλλον είναι) και να δωθεί τέλος στην ταλαιπωρία σου .

...Περαστικά και αγύριστα .

tntyliss
29/10/2012, 19:37
Αδελφέ μακάρι να είναι τα κατάλοιπα (που μάλλον είναι) και να δωθεί τέλος στην ταλαιπωρία σου .

...Περαστικά και αγύριστα .

Να'σαι καλά αδελφέ...