Ai8erovamon
29/07/2012, 23:34
Χαιρετώ την παρέα :wave2:
Κατά πως μου είπε ο μηχανικός μου, αν και λίπανα την αλυσίδα μου, παραμέλησα λίγο το τέντωμά της :rolleyes: με αποτέλεσμα λίαν συντόμως να θέλει αντικατάσταση μαζί με τα γρανάζια φυσικά...όπως θυμάμαι και απο το παλιό μου μοτέρ(kle500) όλοι λέγαν για did, το ίδιο λένε και τώρα....
Δεν βγάζω όμως έυκολα άκρη με το μοντέλο (520?-525? ή μήπως κάποιο άλλο) τι θα ήταν καλύτερο; 200 ευρούλια μου πε το μαστόρι χοντρικά για KALA γραναζαλύσιδα.....138-140 βρίσκω online ta did...
Επίσης αληθεύει οτι τα x-ring είναι προτιμότερα απο τα o-ring σε οτι αφορά μια ελαφριά εως ανεπαίσθητη βελτίωση απόδοσης αλλά και διάρκεια σε χιλιόμετρα;
Απο γρανάζια τι παίζει...;; (Δεν με ενδιαφέρει αλλαγή μεγέθους δοντιών κτλ, το θέλω απολύτως μαμά, αν κάποιος βεβαία έχει προσωπική καλή εμπειρία για κάτι άλλο ευπρόσδεκτο!)
Ευχριστώ και συγγνώμη για τις διαδοχικές μου απορίες :smokin:
Κατά πως μου είπε ο μηχανικός μου, αν και λίπανα την αλυσίδα μου, παραμέλησα λίγο το τέντωμά της :rolleyes: με αποτέλεσμα λίαν συντόμως να θέλει αντικατάσταση μαζί με τα γρανάζια φυσικά...όπως θυμάμαι και απο το παλιό μου μοτέρ(kle500) όλοι λέγαν για did, το ίδιο λένε και τώρα....
Δεν βγάζω όμως έυκολα άκρη με το μοντέλο (520?-525? ή μήπως κάποιο άλλο) τι θα ήταν καλύτερο; 200 ευρούλια μου πε το μαστόρι χοντρικά για KALA γραναζαλύσιδα.....138-140 βρίσκω online ta did...
Επίσης αληθεύει οτι τα x-ring είναι προτιμότερα απο τα o-ring σε οτι αφορά μια ελαφριά εως ανεπαίσθητη βελτίωση απόδοσης αλλά και διάρκεια σε χιλιόμετρα;
Απο γρανάζια τι παίζει...;; (Δεν με ενδιαφέρει αλλαγή μεγέθους δοντιών κτλ, το θέλω απολύτως μαμά, αν κάποιος βεβαία έχει προσωπική καλή εμπειρία για κάτι άλλο ευπρόσδεκτο!)
Ευχριστώ και συγγνώμη για τις διαδοχικές μου απορίες :smokin: